۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

سیمین عیوض زاده: دستگاه قضائی ای که پسرم را به جرم انسانیت زندانی کرده، حال پاسخ مرا به جرم "رفتار مادرانه" با شلاق میدهد

#ایران -  سیمین عیوض زاده: دستگاه قضائی ای که پسرم را به جرم انسانیت زندانی کرده، حال پاسخ مرا به جرم "رفتار مادرانه" با شلاق میدهد


91 روز حبس و 74 ضربه شلاق به جرم درخواست آزادی پسرم!
ساعاتی پیش حکم من به وکیلم جناب آقای "امیرسالار داودی" ابلاغ شد و ایشان هم خبر را اعلام و نظر خود را نوشتند.
من در مورد این حکم صادر شده فقط یک سوال دارم.
چرا قاضی پرونده برای اینکه حکم 91 روز حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق(تعلیقی) به من بدهد، باید استناد به خلاف واقع بکند (شرکت در تجمع در حمایت از "عرفان حلقه" !!!) ؟
زمین و زمان می داند که من در اعتراض به حکم سنگین پسرم (امید علیشناس) و عدم اجرای قرار وثیقه، در تجمعات مسالمت آمیز شرکت می کردم. اگر به دفاع من در دادگاه توجه نشد و لایحه وکیلم خوانده نشد، چرا اصلا به خود زحمت تشکیل دادگاه را دادند؟ اگر قرار بود که بصورت فله ای احکام برای 18 نفر به یک شکل صادر شود، چرا در دادگاه از ما و وکلای ما خواسته شد که دفاع کنیم؟!
دستگاه قضائی ای که پسرم را به جرم انسانیت زندانی کرده، حال پاسخ مرا به جرم "رفتار مادرانه" با شلاق میدهد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر