۱۳۹۵ اردیبهشت ۴, شنبه

پیام ارژنگ داوودی زندانی سیاسی رجایی شهر به مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم

 #ایران - پیام ارژنگ داوودی زندانی سیاسی رجایی شهر به مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم



پيوند تاريخي دو حلقه از يك زنجيره دمكراسي ساز 

با اهداي صميمانه ترين درودها به روان پاك تمام تمامي جان نثاران فقيد راه آزادي بشر به حضور يكايك كاركنان زحمتكش جهان بويژه معلمان و كارگران سراسر كشور سلام ميفرستم. ضمن گراميداشت همزماني دو مناسبت تاثير گذارتاريخي در 12ارديبهشت ماه امسال يعني سالگر د روز جهاني كارگر و نيز سالگشت روز ملي معلم در ايران، اين تقارن فرخنده را به فال نيك گرفته و با استقبال از ابتكار نمادين آقايان اسماعيل عبدي و جعفر عظيم زاده از همه هميهنان در اقصا نقاط گيتي بخصوص كاركنان كشور و بالاخص ازكارگران و معلمان ايراني، اميدوارانه درخواست مي نمايم كه به بهانه اين ابتكار خجسته، هر كس يا هر گروهي به هر طريق ممكن، حمايت و همبستگي خود را با فعالان اجتماعي و مبارزان سياسي بويژه كارگران و معلمان زنداني ابراز دارد. بدين اميدكه اين گونه حركت هاي نمادين سرآغازي باشد بر شكل گيري يك اقدام مشترك همگاني در سراسر ميهن بحران زده اي كه از جوروجفاي بيگانه زادگان و بيگانه پرستان حاكم روز به روز پريشان تر ميشود. 

هم ميهنان 
باند 500 نفره متشكل از گدازادگان ديروز ولي مولتي تريلياردرهاي امروز و نيز بادمجان دور قابچين هايشان كه در 37 سال گذشته تمامي اهرمهاي ريز و درشت قدرت استبدادي را در دستان ناپاك خود گرفته و حتي براي لحظه اي در كاربرد زور عليه مردم بپا خاسته ايران ترديد روا نداشته اند، اينك كه كفگير اقتصاد به غارت رفته ملي به ته ديگ خورده، بر سر تقسيم عايدات نامكفي كشور، چنان بيرحمانه به جان هم افتاده اند كه لرزه برتن اخلاق مياندازد؟! 
اما با وجود تمام سفاكيهاي رژيم خامنه اي و شركاء، نبايد اين اصل تاريخي را از ياد ببريم كه هنگامي كه فشارهاي مردمي از حدو مرز مشخصي فراتر برود لبه تيز تيغه سركوب كند ميشود و مستبد تريم خودكامكان، ابتدا مجبور به عقب نشيني و رفته رفته وادار به تسليم ميشوند. در سالهاي اخير نيز اعلام دو تركيب نا متجانس”
 نرمش قهرمانانه” و” اقتصاد مقاومتي” ، نه اولين نمونه ونه آخرين نمونه از اينگونه عقب نشيني ها هستند. بدون ترديد اين دو ترفند مذبوحانه رژيم در نتيجه سنگيني فشار افكار عمومي و ترس از آغاز حركت توفنده همگاني عنوان شده است. 

هم ميهنان 
بدانيم و مطمئن باشيم كه تشكيل يك ارتش غير مسلح از كاركنان و بيكاران سراسر كشور كه جرقه آن با اقدام يك معلم و يك كارگر زنداني به عنوان سمبل پيوند” انديشه و عمل ” زده شده است، ميتواند عقب نشيني هاي موذيانه استبداد خون آشام را به مرحله تقسيم نقش كشانده و بادرهم شكستن كليت آن ،آزادي مردم و آبادي ميهن را به ارمغان بياورد. در اين ميانه برماست تا درنبرد سهمگين جاري هر چه مسئولانه تر سهيم شده و دين خودرا به ملك وملت ادا نماييم. 
زنده باد ايراني پاينده باد ايران هرچه گسترده تر باد مبارزات حق طلبانه و عدالت خواهانه ايرانيان

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر