۱۳۹۵ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

زندانی سیاسی غلامرضا حسینی با بیماری دست و پنجه نرم می کند

#ایران - زندانی سیاسی غلامرضا حسینی با بیماری دست و پنجه نرم می کند



غلامرضا حسینی که ضایعه استخوانی در پا دارد با مشکلات فراوانی روبرو است. این زندانی سیاسی متاهل و دارای یک دختر کوچک است. خانواده این زندانی سیاسی بخصوص همسرش كه دچار يك بيماري صعب العلاج است، با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند و هزینه های بیماری و زندگی، براي آنها طاقت فرسا شده است.
مسوولین زندان طی 5 سال گذشته اجازه هيچگونه مرخصی به این زندانی نداده و با مرخصی وی مخالفت می کنند. در حالیکه وی برای حل و فصل مشکلات زندگی خانواده اش نیاز به مرخصی دارد. 
غلامرضا حسینی به اتهام همکاری با دول متخاصم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به تحمل ۹ سال حبس تعزیری محکوم شده است. وی مدیر شرکت خدمات فنی-مهندسی در زمینه انتقال نیرو و دیتا بود که ۳ آبان ماه ۱۳۸۹در فرودگاه بین المللی خمینی در حالیکه برای خرید اجناس کامپیوتری عازم کشور تایلند بود دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.
حسینی به مدت ۳ ماه در سلول انفرادی مورد شکنجه قرار گرفت.این شکنجه‌ها و بازداشت همسرش و تهدید به بازداشت سایر اعضای خانواده اش موجب شد تا وی تن به خواسته‌های غیرقانونی بازجویان بدهد و اعترافات اجباری بکند. پس از بازجویی‌ها برای وی قرار ۳۰۰ میلیونی صادر شد ولی مقامات دادستانی اجازه تودیع قرار وثیقه را ندادند. این در حالی بود که این زندانی سیاسی سرپرست پدر، مادر، همسر و فرزندش محسوب می‌شد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر