۱۳۹۵ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

تهدید و احضار دراویش نعمت اللهی گنابادی

#ایران - تهدید و احضار دراویش نعمت اللهی گنابادی




به گزارش مجذوبان نور، مدتی است نهادهاى امنیتى با احضار تلفنىِ دراویش گنابادى به صورت غیرقانونی سعی در ایجاد فشار روانى و کنترل و اختلال در برگزارى مجالس درویشى دارند.
نیمه‌شب ششم اردیبهشت‌ماه، عده‌ای افرادِ نا‌شناس با شکستن شیشه‌هاى محل برگزاری مجالس دراویش گنابادی در قوچان، این محل را مورد تعرض قرار دادند.
در نتیجه‌ی صدور گزارش‌هاى خلافِ واقع از سوى نهاد‌های امنیتى و گروه‌هاى فشار برای هفت درویش تبعیدى در واقعه‌ی شهرستان کوار در سال ۹۰، پرونده‌های جدیدی در مراجع قضایی تشکیل شده است که هدفى جز ایجاد وضعیتى ناامن در این شهرستان را دنبال نمى‌کند. خانواده‌ی تبعیدشدگان و دیگر دراویش ساکن کوار چنان تحت فشار قرار گرفته‌اند که این گمانه را تقویت مى‌کند که هدفِ تمامیت‌خواهان، اخراجِ اهل طریقت از شهرستان محل سکونتشان است.
یادآور مى‌شود در جریان غائله‌ی کوار که به تحریک قشریون علیه دراویش گنابادى ترتیب داده شده بود آقایان محمدعلی شمشیرزن، کاظم دهقان و حمید آرایش مادام‌العمر به بندرعباس، زاهدان و اهواز و آقایان محسن اسماعیلی، محمدعلی دهقان، محمدعلی صادقی و ابراهیم بهرامی به مدت هفت سال به ترتیب به شهرستان‌هاى زابل، دزفول، مراغه و سردشت تبعید شده‌اند.


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر