۱۳۹۵ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

جابر سخراوی در زندان شيبان اهواز

#ایران - جابر سخراوی در زندان شيبان اهواز 



 فعال عرب اهوازی جابر سخراوي در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز به شدت شكنجه شده است به طوري كه اين شكنجه ها باعث فلج سمت راست بدن او شده و هم اكنون پاي راست او كوتاه شده است.
اين فعال عرب اهوازي توسط ماموران اطلاعات بوسيله باتوم برقي بشدت شكنجه شده بطوري كه آثار شكنجه وسوختگي بر روي كمر و پاهاي وي موجود است. در اثر اين شكنجه هاي شديد جابر از درد كليوي، ورم بيضه ها و درد مجاري ادرار رنج مي برد و بينايي او ضعيف شده است. شكنجه هاي فيزيكي و رواني ماموران اداره اطلاعات بر جابر سخراوي طوري بوده كه تا دو ماه بعد از انتقال از بازداشتگاه اطلاعات به زندان كارون خونريزي معده داشته و وضعيت او روز به روز وخيم تر مي شود.
جابر سخراوي بدليل شكنجه و استفاده از داروهاي آرام بخش بر وضعيت رواني او تاثير زيادي گذاشته است طوري كه در اثر كوچكترين بحث و گفتگو باعث خشم و عصبانيت و درگيري با ديگران مي شود.
جابر سخراوي در همان روزهاي اوليه بازداشت، بنا به گفته اداره اطلاعات در بازداشتگاه سكته مغزي كرده و در بيمارستان معالجه مي شود. نزديكان جابر سخراوي قضيه سكته كردن او را قبول نمي كنند و فلج شدن سمت راست بدن او را ناشي از شكنجه و شوكهاي برقي مي دانند.
خانواده جابر سخراوي تلاشهاي زيادي جهت گرفتن مرخصي برای معالجه او در بيمارستان كرده اند اما تا كنون موفق نشدند و با درخواست آنها براي چند بار توسط دادگاه انقلاب موافقت نشد.
لازم به يادآوري است كه جابر سخراوي فارغ التحصيل رشته كامپيوتر، از اهالي كوي علوي شهر اهواز، در تاريخ 4فروردين 1393 توسط ماموران اداره اطلاعات اهواز در خيابان خشايار اهواز بازداشت شد و در دادگاه انقلاب اهواز قاضي شعبوني او را به اتهام اقدام عليه امنيت كشور محاكمه و به 14سال محكوم كرد.
جابر به مدت 3ماه در بازداشتگاه اطلاعات تحت شديدترين شكنجه ها بوده و در 27خرداد1393 بدليل وخامت وضعيت جسمي او را به زندان كارون منتقل مي كنند.


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر