۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

پیام برزان محمدی در تکذیب خبر انتقالش به اوین


برزان محمدی خبر از عدم انتقال خود به زندان اوین و تهدید خود داد.
زندانی سیاسی زندان تهران بزرگ برزان محمدی، هم بندی علیرضا شیرمحمدعلی که چندی پیش در این زندان به قتل رسید، پیامی در رد خبر انتقالش به زندان اوین نوشت. 

وی در قسمتی از پیام خود می گوید: « معلوم نیست از چه می ترسند و چه طرح و نقشه ای دارند که از انتقال بنده و دیگر زندانیان سیاسی به زندان اوین از جمله آقای سهیل عربی که خیلی مورد آزار و اذیت قرار گرفته ممانعت بعمل می آورند. خیلی وقت است که قرار بوده که مرا به اوین منتقل کنند ولی متاسفانه هر روز وعده های دروغ به من می دهند و فقط دروغ به مردم تحویل می دهند هر چند که ۴۰ سال است که ما دروغ شنیده ایم و هیچوقت واقعیت را به مردم نگفتند و نشان ندادند و هنوز تا امروز ادامه دارد. مطمئن هستم که باز هم ادامه خواهد داشت. »

درود بر تمامی مبارزان راه آزادی و برابری

من برزان محمدی که نزدیک به یک سال است در سوئیتی  بدون هیچگونه امکانات و کاملا غیرقانونی در قتلگاه زندان تهران بزرگ از بدترین و بی بندوبارترین زندانهای ایران بسر می برم و در حال سپری کردن حکم ناعادلانه قانون رژیم جمهوری اسلامی هستم. 
با توجه به اینکه چند روزی است که یک خبر کاملا دروغ در فضای مجازی منتشر شده است که بنده  برزان محمدی همراه با یک زندانی سیاسی دیگری که اسم آن ذکر نشده است که به احتمال زیاد سهیل عربی باشد به زندان اوین منتقل شده ایم. این خبر دروغ معلوم نیست که از طرف چه کس دیگری و به دروغ منتشر شده که خودم هم خبر ندارم.
من همچنان در قتلگاه سوئیت زندان تهران بزرگ به سر می برم. در همان اتاق، تخت و سوئیتی که دوست و هم مبارزم زنده یاد شهید علیرضا شیرمحمدعلی را در آن بیگناه به قتل رساندند، به سر می برم و شبها و روزهای سختی را در این اتاق خالی به تنهایی می گذرانم. سخت در اذیت هستم هنوز هم باورش برایم سخت است که چنین اتفاق ناگواری اتفاق افتاده و ماندن در این زندان برایم هر روز سخت و سخت تر می شود. چون که دوستان هم مبارزم خوشبختانه همه آزاد شده اند و متاسفانه پیکر بی جان علیرضا شیرمحمدعلی هم از زندان آزاد شد و مرا در این زندان خراب شده و بی صاحب تنها گذاشت و رفت.
روان پاکش شاد و یادش جاودانه خواهد ماند.
و بعد از این حادثه تلخ و باورنکردنی چند بار از من در باره جزئیات این حادثه بازجویی شده و من جزئیات این حادثه تلخ را در اختیار مقامات قضایی قرار دادم. همه چیز مشخص است که چطور این قتل اتفاق افتاد و کاملا قابل پیش بینی بود که یک روزی این اتفاق تلخ خواهد افتاد که متاسفانه درنهایت، با بی توجهی و بی مسئولیتی مسئولین زنده یاد علیرضا شیرمحمدعلی جوان ۲۱ ساله کاملا بی گناه و فقط به دلیل بی توجهی مسئولین به دست دو قاتل جانی که در این سوئیت بطور غیرقانونی نگهداری می شدند با ضربات چاقو و سرامیک دستشویی به قتل رسید. هیچکس مسئولیت را به گردن نمی گیرد و پاسخگو نیستند که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.
بعد از این اتفاق تلخ مرا هم تهدید کردند که مواظب باشم و  حواسم را جمع کنم که تمام گزارشات این قتل را شما به بیرون منتقل کردید و در واقع نمی خواهند که کسی واقعیت را بفهمد. چونکه همه مسئولین باید پاسخگو باشند و جواب پس بدهند.
و حالا که دیگر منهم در این سوئیت قتلگاه تنها شدم، به سختی شب و روز را طی می کنم. جای من در این زندان غیرقانونی نیست. باید من و دیگر زندانی سیاسی سهیل عربی را به زندان اوین منتقل کنند. خیلی وقت است که قرار بوده که مرا به اوین منتقل کنند ولی متاسفانه هر روز وعده های دروغ به من می دهند و فقط دروغ به مردم تحویل می دهند هر چند که ۴۰ سال است که ما دروغ شنیده ایم و هیچوقت واقعیت را به مردم نگفتند و نشان ندادند و هنوز تا امروز ادامه دارد. مطمئن هستم که باز هم ادامه خواهد داشت. 
معلوم نیست از چه می ترسند و چه طرح و نقشه ای دارند که از انتقال بنده و دیگر زندانیان سیاسی به زندان اوین از جمله آقای سهیل عربی که خیلی مورد آزار و اذیت قرار گرفته ممانعت بعمل می آورند. نگه داشتن زندانیان سیاسی در این زندان خراب شده تهران بزرگ در کنار دیگر زندانیان با اتهامات و جرمهای مختلف کاملا سخت است و مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و امنیت جانی نداشته و ندارند.
امید داشته باشید که نور بر تاریکی پیروز خواهد شد. 
فردای بهتر و آینده روشن  در انتظار همه شما دوستان گرامی و تمامی مبارزان راه آزادی و برابری زن و مرد آرزومندم.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. 

زنده باد آزادی و برابری زن و مردم
با سپاس فراوان از شما دوستان گرامی
تا درودی دیگر بدرود

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان_تهران_بزرگ #سهیل_عربی #مشهد #برزان_محمدی #علیرضا_شیرمحمدعلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر