۱۳۹۴ شهریور ۷, شنبه

بیانیه گروهی از زندانیان سیاسی، مدنی و عقیدتی زندان گوهردشت درباره حکم بهنام ابراهیم زاده

#ایران - بیانیه گروهی از زندانیان سیاسی، مدنی و عقیدتی زندان گوهردشت درباره حکم بهنام ابراهیم زاده


بیانیه گروهی از زندانیان سیاسی، مدنی و عقیدتی زندان گوهردشت در محکومیت حکم بی دادگاه تجدید نظر، پیرامون رای صادره در باره فعال سندیکالیست کارگری ومدافع حقوق کودکان بهنام ابراهیم زاده تابش خورشید عدالت در سرزمین ما در چندگانگی درخشش دارد.
انوار خورشید عدالت ،حکومتیان را بهتر در بر می گیرد . معاون اول رئیس جمهور حکومتی دوره قبل به نام محمد رضا رحیمی که با اثبات جرایم سنگین چندین اختلاس و ارتشا که یک رقم کوچک آن 200 ملیارد تومان اختلاس از بانک ملی ایران بود ، به سال ها زندان محکوم شد ،اما به بهانه بیماری همسر بعد از یک هفته که در بهترین شرایط در زندان بود مرخصی می گیرد و از زندان خارج می شود .
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی که به اتهام های گوناگون مبنی بر خیانت کردن به سرمایه های عمومی مردم کشور و سرمایه های ملی ورشوه خواری وحق وحساب گیری از شرکت های نفتی وبه خصوص پروند کرسنت نهایتا به ده سال زندان محکوم شد، چرا که اگر به ایران و زندان نمی آمد شکایت کویتی ها بیش از 100 ملیون دلار پرداخت به گردن حکومت ولایت فقیه می انداخت. با تبلیغات گسترده تلویزیونی به زندان وارد می شود و مورد احترام مقامات زندان واقع می شود و موبایلش هم همراهش است تا بتواند از طریق پیام توئیتری رسوایی خیانت های مالی هزارها ملیارد تومانی مجتبی خامنه ای را را به قوه قضاییه گزارش کند. و به محض اینکه می خواهد پدرش را ببیند فورا پدر در وقتی خارج از ساعات ملاقات به دیدار او می شتابد.
نا قاضی مرتضوی که صدها هزار تومان از اموال کارگران را در صندوق بیمه های تامین اجتماعی با کمک هم دستانش ربود وباعث کشته شدن وشکنجه شدن ده ها نفر از جوانان میهن در بازداشتگاه کهریزک شد به کمک تابش خورشید عدالت اسلامی از تمام این جرایم تبرئه شد .
مهدی خزئلی فرزند آیت الله خزئلی عضو خبرگان رهبری ، به علت جرایم امنیتی متعدد به گفته حکومتیان به 20 سال حبس محکوم می شود ، اما بعد از تحمل چند ماه حبس از زندان خارج شده وبه فعالیت هایش ادامه میدهد. او هم از انوار تابان عدالت اسلامی در نظام ولایت فقیه بهره مند می شود.
حمید بقایی معاون دیگر احمدی نژاد رئیس جمهور برگزیده ولایت فقیه که 54 روز در زیر بازجویی است وبه 200 ملیارد دلار خیانت به سرمایه های عمومی مردم ایران در دوران رئیس جمهور ولایت فقیه وهمپالکی هایش اعتراف می کند وشخص رحیم مشایی واحمدی نژاد را به عنوان مطلعین اصلی خروج این پول از سیستم مالی دولتی معرفی می کند. همکنون در بهترین شرایط به سر می برد.
رحیم مشایی 7 ساعت بازجویی پس می دهد وبا این پرونده سنگین حتا یک ساعت حبس نمی شود.
شخص ولایت فقیه حتی با بازجویی از احمدی نژاد که جزو سازماندهندگان اصلی این بزرگترین اختلاس در تاریخ جهان است ، مخالفت می کند. حتا یک دقیقه هم بازجویی پس نمی دهد. این افراد وصد ها نفر دیگر ازسارقین حکومتی که هرکدام بیش از صد ها ملیارد تومان از اموال مردم ایران را غارت کرده اند در پرتو تابش خورشید عدالت اسلامی قرار می گیرند وکسی کاری به کارشان ندارد. برادران لاریجانی که هزاران هکتار از زمین های منابع طبیعی مردم ایران را غصب کرده ومالک شده اند وپرونده شکایتی از سوی مقامات رقیب حکومتی دارند ،اصلا به بیدادگاه ویا دادگاهی نمی روند. رئیس قوه غذاییه که خود یک لاریجانی است ، پرونده زمین خواری خانوادگی را می بندد .کسی هم جرات نمی کند در باره ان حرف بزند ، چرا که آنها نیز ازخورشید عدالت اسلامی بهره مند هستند!! ا ما در مقابل این غارتگران سرمایه های مردم ایران می بینیم ،که یک کارگر وبلاگ نویس وفعال حقوق کارگران وکودکان وزندانیان ، یک آدم زحمتکش که با اصول قانونی حق طلبی کارگری در حال آشنایی است ، او تا کنون بیش از 5 سال زندان را در سخت ترین شرایط تحمل کرده است ،در زندان اوین و اینجا زندان رجایی شهر کرج و سلول های انفرادی و...
نام او بهنام ابراهیم زاده می باشد.،پدرش کشاورزی در منطقه اشنویه در غرب کشور است، ومثل بقیه زندانیان سیاسی ایران که پدرشان جزو مقامات حکومتی نبوده ،از تابش خورشید عدالت اسلامی بی بهره مانده است ، بارها کتک می خورد وبه سلول انفرادی انداخته می شود. فرزندش نیما ابراهیم زاده به دلیل اطلاع از شرایط سخت زندان پدر و شنیدن اخبار مر بوط به آزار دیدن پدر ونبودن او در خانواده دچار بیماری سرطان خون می شود. خانواده اش به دلیل نبودن نان آور اصلی در شرایط بد زندگی اقتصادی واجتماعی قرار می گیرند .مگر بهنام ابراهیم زاده چه کرده است؟ اویک فعال مدافع حقوق کارگران وکودکان است. او افشا گر شرایط سخت زندگی زندانیان و گزارشگر حمله به زندانیان است. او از حقوق زندانیان دفاع کرده است وبه اعدام نه گفته است. او مخالف شکنجه واعدام انسان هاست .اوخواهان آزادی وعدالت برای همه انسان هاست ودر این راه هزینه گزافی داده است . زندان های طولانی ، احکام بی رحمانه وتبعید های غیر قانونی . خانواده او نیز همچون خانواده سایر زندانیان رنج بسیار کشیده اند . دوری راه، هزینه های گزاف حمل ونقل ،از بین رفتن زمان زندگی در صفوف مختلف زندان وملاقات ،تحمل انواع توهین ها و آزارها از سوی عوامل ناآگاه وستمگر سازمان زندان های اسلامی وحالا دوباره برای او رایی نا جوانمردانه صادر کرده اند.نزدیک به 8 سال زندان وتحمل حبس جدید از سوی بیدادگاه تجدید نظر برای بهنام ابراهیم زاده تایید شده است. چرا که او از خانواده های حکومتی نیست ، چرا که از خانواده های سرمایه داران وپول داران حاشیه حکومت هم نیست . او یک کارگر است ویک انسان معترض به بی عدالتی ها ، پس تابش انوار خورشید عدالت اسلامی شامل حال او نمی شود. متاسفانه در کشور ما صدور و اجرای احکام ناعادلانه وضد بشری مرتبا در حال افزایش است. صدوراحکام زندان طولانی مدت ،صدور و اجرای احکام اعدام ، برای معترضین وتسلیم ناپذیران ، افزایش احکام زندان در حالی که شخص در زندان است وعملا نمی تواند خلافی انجام دهد . نگهداری زندانیان در زندان به صورت کاملا غیر قانونی حتا با قوانین ضد بشری خودشان ،بعد از پایان وتحمل دوران حبس که به آن اصطلاحا ملی کشی می گویند. ما زندانیان سیاسی وعقیدتی که به دلیل نبودن عدالت در میهن خود قربانی این حکم های بی رحمانه شده ایم ، صدور حکم جدید بر علیه بهنام ابراهیم زاده کارگر سندیکالیست ومدافع حقوق کودکان وزندانیان را به شدت محکوم می کنیم .از مردم ایران می خواهیم همچون ما که از انسان های زحمتکش وعادی جامعه هستیم بر پا خیزند و وبا اتحاد وهمبستگی ،این احکام ظالمانه را محکوم کرده وبه شرایط ظالمانه کنونی خاتمه بخشند!
امضا کنندگان :زندانیان زندان رجایی شهر (گوهر دشت )کرج:
ایرج حاتمی،علیرضا حاتمی،شاهرخ زمانی،علی مشهدی،مسعود عرب چوبدار،اسد مانوودی،علیرضا ناصری،بهزاد ترحمی،فرید آزموده،محمد رضا عالی پیام،سعید شیرزاد،رضا کاهه،سهیل بابادی،وحید موسوی،مهدی امینی،مهدی سلامتی،آرش مقدم اصلان،حمید بابایی،رسول حردانی،
ابراهیم شیری،مهدی فراحی شاندیز

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر