۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

يازدهمين روز اعتصاب غذاي محمدعلي طاهري،عزت طاهری

کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری
#ایران - يازدهمين روز اعتصاب غذاي محمدعلي طاهري،عزت طاهری Ezat Taheri

بِسْم الله الرحمن الرحيم
همدلان وياران عزيز:
امروز يكشنبه اول شهريور 1394يازدهمين روزى است كه فرزند عزيزم در اعتصاب غذا بسر مى بردآقاى خليلى وكيل فرزندم محمد على طاهرى درزندان اوين با ايشان كه وضعيت رنگ پريده اى داشتند ملاقات نموده و درباره لایحه تجدیدنظر گفتگوكردند.
آقاى خليلى خواهش خود و خانواده و دوستان را برای شکستن اعتصاب غذا به وی منعکس کردند ولی آقاى طاهرى گفتند اعتصاب من برای این است که :
نه رای را به من ابلاغ می کنند
نه کاغذ و قلم در اختیارم می گذارند تا دفاعیه بنویسم
نه ملاقات با وکیل می دهند. من چاره دیگری ندارم.
از همه شما دوستداران ، شاگردان و همه کسانی که به دنبال حقیقت و دفاع از مظلومید و به بی گناهی فرزندم شهادت می دهيد، از راه دور و با دلی پرخون تقاضامندم با عزيزانى همراه شويد كه به محضرحضرات عظام آيت الله مكارم شيرازى و آيت الله صافى گلپايگانى شرفیاب شده و درخواست تجديدنظر در فتواهايى دارند كه مستند حکم اعدام آقای محمدعلی طاهری واقع شده است.
هانطور که قبلا هم به اطلاع شما عزیزان رسید ، مراجعه به بیت مراجع عظام جريانى خودجوش بوده و تنها درخواستی است از جانب مادری رنج کشیده از دوستان فرزندش ، مراقب باشید این جريان نه نیاز به رهبرى دارد و نه هماهنگی ، هرکس به فراخور حال و وضع خود به تنهایی میتواند از این طریق و يا با ارسال نامه به اين بزرگواران، فرزند مرا و دوست خود را یاری کند ، امید دارم که مراجع محترم تقليد به صدای خیل خدا باوران گوش فرا داده قدمی در راه ممانعت از این ظلم عظیم به یک شیعه مومن ِمعتقد بردارند
از دور بر شما سلام و درود می فرستم و چشم انتظار به ثمر نشستن تلاشهای شما و آزادی فرزندم هستم .
بنده حقير نيز تقاضايم را به اين آيات عظام بشرح زير تقديم مى كنم:
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت ايت الله ناصر مكارم شيرازى دامه بركاة
من ، عزت الملوك طاهرى ، مادر محمد على طاهرى ، مسلمان شيعى ، اولادم را به تسليم و تشيُع پرورده ام ، ميدانيد حكم ارتداد يك شيعه على به ناحق ، قدمى است بر خلاف مسير مولاى متقيان ؟
ميدانيد كسى كه انسانى را به ناحق بكشد گويى تمام انسانها را كشته است؟
آيا شما با گوش خود آنچه فرزندم گفته شنيده ايد؟
آيا شما با دو چشم خود آنچه فرزندم نوشته خوانده ايد؟
آياشما بدون مطالعه و فقط از روى نقل ديگران باور داريد كه فرزند من سب النبى كرده و مرتد است؟
آیا نشنیدید که او بارها شهادتین را بر زبان آورده و اﻋﺘﻘﺎد ﮐﺎﻣل و راﺳﺦ خود ﺑﻪ دﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ اﺳﻼم ، اﺻﻮل و ﻓﺮوع دﯾﻦ ، ﮐﻼم وﺣﯿﺎﻧﯽ ﻗﺮآن ،ﻧﺒﻮت ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ اﮐﺮم (ص) ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺧﺎﺗﻢ اﻻﻧﺒﯿﺎء ، وﻻﯾﺖ اﺋﻤﻪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﻋﻠﯿﻬﻢ اﻟﺴﻼم و ﻣﻨﺠﯽ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺸﺮﯾﺖ را بارها بیان داشته است ؟
با این وصف شما هنوز او را مفسد و مرتد می خوانید
ميدانيد فرزند من چقدر براى رشد و شكوفايى اسلام و تشيع زحمت كشيده و خون دل خورده است ؟
ميدانيد چه كسانى از تعليم فرزند من به مکتب انسان ساز اسلام و مذهب پر مهر و محبت شیعه باز گشته و تسليم شده اند؟
ملتمسانه تقاضا دارم ، يك بار هم كه شده ، پيش از اعلام فتوى ، يكى از كتابهاى ايشان را بخوانيد ، يا يكى از مقالات ايشان را مطالعه كنيد .
تقاضا ميكنم بر اساس سخن ديگران مسلمان ، شيعه و مؤمنى را مرتد قلمداد نكنيد.
من از شما خواهش ميكنم شانه از زير بار اين معصيت خالى كنيد كه شما به عنوان آيت خداوند مسئوليت بزرگى داريد .
فرداى قيامت در پيشگاه حق تعالى،من هستم وشما وپيامبر،پاسخ شما را امروز مى خواهم ، نه فردا.
عزت الملوك طاهرى مادر محمد على طاهرى

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر