۱۳۹۴ شهریور ۵, پنجشنبه

شکنجه سفید و راه اندازی مجدد دستگاه های پارازیت

#ایران - شکنجه سفید و راه اندازی مجدد دستگاه های پارازیت 


در چند ماه گذشته زندانیان رجایی شهر از راه اندازی دستگاه های موج شکن خبر دادند و طی اعمال این شکنجه سفید تعداد زیادی از زندانیان سالن 12 زندان رجایی شهر دچار بیماری و اختلالات شدید شده و نهایتا به بهداری منتقل شدند.
پس از مدتی کارکرد دستگاه ها متوقف شد اما روز سه شنبه 3 شهریور 94 گزارشات رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از آن است که این دستگاه ها مجددا راه اندازی شده و زندانیان نگران وضعیت سلامتی خود و هم بندیانشان هستند.
زندانیان از این موضوع با عنوان شکنجه سفید یاد کرده اند لازم به یادآوری است که امواج ساطع شده از این دستگاه ها موجب اختلال در وضعیت جسمانی زندانیان شده و به مرور زمان این امواج عامل ایجاد سرطان می گردد.
زندانیان بارها به این وضعیت اعتراض و نامه نگاری کرده اند اما مسئولین اعلام کرده اند که دستور مستقیم وزارت اطلاعات است و به ما مربوط نمی شود.
گفتنی است که این دستگاه ها و امواج پارازیت بر روی تمام افرادی که در آن محدوده حضور دارند تاثیر منفی می گذارند بنابراین ماموران وزارت اطلاعات نه تنها دلشان به حال زندانیان نمی سوزد بلکه ماموران خود را نیز وادار به تحمل شکنجه سفید می کنند.
به نقل از منبعی آگاه زندانیان ابراز کرده اند این نوع شکنجه سفید تنها برای ذره ذره از بین بردن ما توسط مسئولان و مراجع زیربط استفاده می گردد این منبع آگاه افزود زندانیان خواهان رسیدگی هر چه سریع تر به این موضوع و پیگیری سازمان های حقوق بشری در مورد این چنین شکنجه ها هستند.

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر