۱۳۹۴ دی ۳۰, چهارشنبه

گوهر عشقی بعد از دیدار با امید علیشناس: خدایا!اینجا کجاست؟؟؟

#ایران - گوهر عشقی بعد از دیدار با امید علیشناس: خدایا!اینجا کجاست؟؟؟



امروز سه شنبه۲۹/دیماه/۹۴به اتفاق آرش صادقی و گلرخ ایرایی همسر مهربانش به دیدار زندانی تازه آزاد شده امیدعلیشناس عزیز رفتیم.چقدر مهربان و صمیمی و نجیب هستند،مادرش چون اقیانوس آرام و پسرش چون دریا، به حقیقت که در کنار هم دنیایی هستند.
حوری فرج زاده خواهر کشته شده روزعاشورا شهرام فرج زاده با صدایی محزون و بغض آلود خبر داد مادرش به سوی شهرام پرواز کرده،عجیب اینکه خواهرها چقدر خوب حال غمین همدیگر را میفهمند.از پیش امید عزيز و مادرش سیمین بانو به سمت بیمارستان دیدار حوری نازنین خواهر همدرد و مهربانم رفتیم.مادر چقدرآرام بود و گویی به جایی غیر از اینجا تعلق داشت،آرام در گوشش نجوا کردم یک درد دل ساده:به او گفتم سلام من را به خدا برسان و پیشش تمام شکایتهایمان را ببرهمانطور که به پدرم گفتم:بابا من شفاعت نمی خواهم شکایتهایم را به خدا برسان.گفتم سلام ما را به شهرام٬ستارو......شاید سعید برسان به آنها بگو از ما راضی باشند این بغض سنگین در گلویم چه می خواست نمیدانم ،اما از آرامش مادر آرامش داشتم؛از حوری نازنینم خداحافظی کردیم و به دیدار آقای عبدالفتاح سلطانی رفتیم٬ایشان بعد از مدت چهارسال و چهار ماه به مرخصی آمده بودند. عکسهايشان خیلی از خودشان جوانتربود.دوستان به دیدارش آمده بودند.در راه بازگشت مامان گوهرم با خودش گفت:خدایا اینجا کجاست که جوان میروند و اینقدر پیر و شکسته برمیگردند؟
و من مبهوت این صحبت مامان گوهرم هستم٬خدایا!اینجا کجاست؟؟؟
بامید آزادی تمامی زندانیان سیاسی.
زنده باد ايران
از فیسبوک سحر بهشتى

حکم اعدام این زندانیان توسط دادگاه انقلاب تهران شعبه 28 قاضی مقیسه صادر شده است .
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر