۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

در هشتمین روز بی خبری از هادی منصوری

#ایران -  در هشتمین روز بی خبری از هادی منصوری 


 هادی منصوری(علیرضا منصوری) فرزند (پیروز منصوری)در حالی هشتمین روز از بازداشت خود را سپری می کند که اعضای خانواده ایشان از وضعیت این شهروند زندانی و محل نگهداری وی بی خبر هستند.
ایران منصوری خواهر هادی منصوری اعلام کرد با وجود مراجعه مکرر خانواده و دوستان هادی به مراجعه قضایی مقامات هیچ گونه اطلاعی از محل نگه داری و شرایط وی ندادند.
ایران منصوری در رابطه با  وضعیت همسر این شهروند بازداشتی از شرایط روحی بد وی اطلاع می دهد،وی می افزاید هادی دارای کودکی است ۱۸ ماهه، که با توجه به شرایط روحی وخیم همسر وی شرایط و نگرانی هایی برای خانواده ایجاد شده است.
هادی منصوری در حالی بازداشت شده است که  هیچ گونه سابقه فعالیت سیاسی نداشته است وصرفا به گفته خواهر ایشان پیگیر وضعیت پدر خود بوده است. خواهر این زندانی ادامه می دهد,  بیم آن می رود که بازداشت وی در جهت تحت فشار قرار دادن پدر وی، پیروز منصوری باشد که در هشتمین سال زندان خود واستقامت در موضع سیاسی خود با وجود سال های طولانی است که در زندان می باشد.
محمد علی (پیروز) منصوری پس از شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ در شهریور ماه ۱۳۸۶ دستگیر شد و به ۱۷ سال زندان، تبعید به زندان رجایی شهر و ۱۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد. او همچنین از زندانیان سیاسی دهۀ ۶۰ می‌باشد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر