۱۳۹۴ بهمن ۷, چهارشنبه

مصاحبه سعید عابدینی با شبکه فاکس نیوز: در زندان شکنجه شدم

#ایران - مصاحبه سعید عابدینی با شبکه فاکس نیوز: در زندان شکنجه شدم 


 سعید عابدینی: در زندان شکنجه‌ام کردند
سعید عابدینی کشیش آمریکایی – ایرانی که بتازگی در معامله بین ایران و آمریکا از زندان آزاد شد و به آمریکا بازگشت در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: در مدتی که در زندان اوین زندانی بوده بازجو‌ها او را کتک زده‌اند، او را همراه یک زندانی وابسته به القاعده در یک سلول انداخته‌اند و آن فرد تلاش کرده او را بکشد و شاهد لحظه‌های داد و فریاد افرادی بوده که از سلول‌ها برای اجرای حکم اعدام منتقل می‌شدند.
وی اضافه کرد: در جریان بازجویی یک بار مرا به شدت کتک زدند چون می‌خواستند به کارهایی اعتراف کنم که من انجام نداده‌ام. در واقع در اتاق دادگاه بود، قاضی در اتاق را بست و بازجو‌ها شروع کردند به کتک زدن من. پس از آن معده من خونریزی کرد.

وی در قسمتی از مصاحبه اش میگوید: بد‌ترین چیزی که من در زندان دیدم لحظات بردن زندانیان سنی برای اجرای حکم اعدام بود. اکثرشان سنی بودند و بعضی از آن‌ها زندانیان سیاسی بودند. می‌توانم بگویم که اکثر آن‌ها به خاطر عقاید مذهبی و دین‌شان اعدام شدند.

سعید عابدینی کشیش ۳۵ ساله و شهروند ایرانی تبار آمریکا به جرم به خطر انداختن امنیت ملی کشور و تلاش برای تاسیس کلیسا در ایران به هشت سال زندان محکوم شده بود.
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر