۱۳۹۴ بهمن ۷, چهارشنبه

محکومیت سفر روحانی به فرانسه بیانیه ای از زندانی سیاسی ارژنگ داوودی

#ایران - محکومیت سفر روحانی به فرانسه بیانیه ای از زندانی سیاسی ارژنگ داوودی 



روز سه شنبه 6 بهمن 94 ارژنگ داوودی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر در بیانیه ای رو به مردم فرانسه سفر روحانی به فرانسه و پذیرش سفر او به این کشور را محکوم کرد.

ملت بزرگ فرانسه،
در دنیای معاصر، کشور فرانسه به عنو،ان متشخص ترین مهد فرهنگ والای جهانی شناخته شده و همان طور که همه می دانیم عشق و آزادی زاییده فرهنگ و تمدن متعالی است . اما متاسفانه در رژیم حاکم بر ایران نه تنها از عشق سخن گفتن قباحت دارد که حتی عشق ورزیدن نیز جرم شناخته می شود. در این رژیم کهنه پرست نه تنها سخن گفتن از آزادی از گناهان کبیره محسوب می شود که حتی تلاشهای کاملا مسالمت آمیز برای نیل به آزادی و دمکراسی نیز به زندان، شکنجه و تبعید و اعدام می انجامد و همه این مسائل ناشی از رفتار حاکمیت گروه ۵۰۰ نفره خونخواری است که تداوم عمر ۳۸ ساله خود را با نقض فاحش حقوق بشر ، حمایت تمام عیار از تروریسم ، ترویج رعب آور گانگستریسم و سرکوبهای وحشیانه ممکن و میسر نموده است.
آزادیخواهان فرانسوی
قویا بر این باورم که پذیرایی رسمی دولت فرانسه از یکی از مخوف ترین سرکردگان اصلی این رژیم بربرمنش که از ابتدای امر در تمام جنایات سازمان یافته باند حاکم به طور مستقیم و به طرزی موثر نقش آفرینی کم نظیری داشته با تمام اصول و آرمانهای والای ملت بزرگ فرانسه منافات تام دارد. در این رابطه چه دلیلی مستحکم تر از اینکه در ۲۸ ماه گذشته یعنی در طول دوران به اصطلاح ریاست جمهوری وی بیش از ۲۰۰۰ زندانی اعدام گردیده و بعضی از زندانیان سیاسی  نیز به طرقی کاملا مشکوک در سنین ۵۰ سالگی جان باخته اند.
 ملت بزرگ فرانسه
اینجانب به عنوان یکی از قدیمی ترین زندانیان سیاسی که علیرغم الگو قرار دادن اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد و با وجود اعتقاد عملی و راسخ به مبارزه مسالمت آمیز برای نیل به آزادی ، دمکراسی، حقوق فردی و عدالت اجتماعی ۱۳ سال گذشته را در زندانهای مختلف استبداد مطلقه حاکم گذرانده ام بدین وسیله نسبت به سفر رسمی شخص جنایتکاری که با نام مستعار حسن روحانی و با عنوان جعلی رئیس جمهور ایران به جهان معرفی می شود مراتب اعتراض شدید و غلیظ خود را به دولت فرانسه اعلان داشته ، از درون سیاهچالهای مخوف سرگردنه داری خامنه ای و شرکا دستان امیدوار خود را به سوی یکایک آزاداندیشان فرانسوی و ایرانیان مقیم آن کشور دراز نموده، مصرانه از همگان می خواهم که با مشارکت هر چه فعالتر در هرگونه تظاهرات اعتراضی در رابطه با سفر این  خزف ریاکار رژیم آدم کش فقیه همدردی خود را با مبارزان اسیر سیاسی و حنبش ۲۰۰ ساله آزادیخواهی ایرانیان هر چه رساتر نشان دهند.
با سپاس فراوان
ارژنگ داودی
زندان رجایی شهر بند ۱۰ سالن ۳۲
سه شنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶میلادی


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر