۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

سازمان فمن: حرکت اعتراضی سازمان مبارز فمن همزمان با ورود روحانی به پاریس

#ایران - سازمان فمن: حرکت اعتراضی سازمان مبارز فمن همزمان با ورود روحانی به پاریس 



سازمان مبارز فمن با یک حرکت اعتراضی نمایش اعدام از پل Debilly-bron و با نوشتن بنری با متن روحانی آزادی را اعدام میکند به دیدار روحانی از فرانسه اعتراض کردند. در اطلاعیه ای که سازمان فمن داده است میخوانیم:
در ایران هر سال دستکم ۸۰۰ نفر سالانه اعدام می شوند و هزاران نفر دیگر در سلولهای زندان اوین در اوضاع نابسامانی بسر می برند. در میان آنها فمنیستها، همجنسگرایان، شاعران، آزاد اندیشان و نوجوانان وجود دارند.
ایران تحت حاکمیت روحانی یک دیکتاتوری خونین است، انتخابات نمایشی است. اعتراضات مسالمت آمیز با خشونت مواجه می شوند. گروههای تروریستی تشویق و حمایت می شوند. حجاب ضد زن اجباری است. جوانان به جرم درست کردن یک ویدئو با آواز Happy شلاق می خورند و مجازات می شوند. 
دختران جوان به جرم دیدن مسابقه والیبال روانه زندان می شوند. و به موجب یک قانون تازه مردان می تواند با دختران سیزده ساله که فرزند خوانده آنها هستند ازدواج کنند. همه این موارد وحشتناک نقض حقوق انسانها با نام "الله" صورت می گیرد.
 این جای شرم دارد که اتحادیه اروپا مهمان رهبرانی است که دستانشان به خون مردم آغشته است و مردم کشورشان در ترس دائمی بسر می برند و مجبور به فرار از آن کشور می شوند تا جای امنی را بیابند.در بخش پایانی این اطلاعبه می خوانیم:روحانی شایسته هیچگونه احترامی نیست. شرم بر سیاستمدارانی باد که با ستمکاران دست می دهند. زنده باد جوانان و مبارزین راه آزادی در ایران . زنده باد این دستها توانمند و جان های آزادی طلب.
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر