۱۳۹۴ دی ۳۰, چهارشنبه

نامه سعید حسین‌زاده به دادیار ناظر بر زندان اوین در اعتراض به کارشکنی سپاه

 #ایران - نامه  سعید حسین‌زاده به دادیار ناظر بر زندان اوین در اعتراض به کارشکنی سپاه


سعید حسین‌زاده فعال مدنی و زندانی سیاسی بند هفت زندان اوین طبق گزارش پزشکی قانونی زندان قادر به تحمل حبس نیست. ولی با کارشکنی سپاه تا به این لحظه اجازه درمان و مرخصی پزشکی از ایشان گرفته شده است. همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که پزشکی قانونی عدم تحمل حبس را در مورد این زندانی تایید کرده است.

متن کامل نامه به این شرح است:
دادیار زندانیان سیاسی آقای حاجیلو
۱.در مورد حکم نامشروع و غیر قانونیه صادر شده برای اینجانب که با پرونده‌سازی و فشارهای غیر متعارف عوامل جانی و ناشی معاونت اطلاعات قرارگاه ثارالله سپاه از مراحل دادگاه بدوی و تجدیدنظر گذشت قطعی شده است اجرای احکام علنا از اختیار قانونی ما برای اعتراض به دیوان عالی کشور جلوگیری می‌کند
۲.در مورد بیماری‌ها و آسیب‌های وارده به اینجانب که مربوط به دوران بازداشت غیر قانونی در بند دو الف می‌باشد گزارشات مکرری توسط پزشکان معالج در مورد تشدید و وخامت بیماری‌ها به علت شرایط نامساعد و عدم رسیدگی مناسب ثبت شده است.
پزشک بهداری زندان گزارشی در مورد بیماری‌های اینجانب که در دوران حبس ایجاد شده است نوشته و خاطرنشان کردند که درمان در زندان مقدور نمی‌باشد با این وجود تا این لحظه اقدام مشخص انجام نگرفته است.
در صورت ادامه این وضعیت که با تشدید و بدتر شدن بیماری‌هایم همراه بوده و هست از تاریخ ۳۰ بهمن ماه مجددا اقدام به اعتصاب غذا می‌کنم. مراتب را به مقامات مسئول انتقال دهید.

 گفتنی است سعید حسین زاده ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ‌ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠفی از قبیل ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻗﻠﺒﯽ، ﻋﻔﻮﻧﺖ، ﺭﻭﻣﺎﺗﯿﺴﻢ، ﺗﻨﮕﯽ ﻧﻔﺲ ﻭ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﻣﻌﺪﻩ رنج می‌برد که بعضی از این بیماری‌ها را در زمان بازداشت مبتلا شده است

 در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر