۱۳۹۴ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

از مرخصی استعلاجی زندانی مبتلا به سرطان افشین سهراب زاده جلوگیری میشود

#ایران - از مرخصی استعلاجی زندانی مبتلا به سرطان افشین سهراب زاده جلوگیری میشود



 زندانی سیاسی افشین سهراب زاده مبتلا به سرطان روده و مشکلات تنفسی هم اکنون در زندان میناب در تبعید است . مسوولین زندان با وجود بیماری شدید وی حاضر به فرستادن وی به مرخصی استعلاجی برای درمان نیستند. در تابستان سال جاری خانواده این زندانی با پیگیریهای فراوان و با پرداخت 4 میلیون تومان موفق شدند وی را به زندان اوین جهت درمان پزشکی منتقل کنند ولی بعد از چند ماه بدون هیچ رسیدگی پزشکی به دلیل بالا بودن هزینه درمان که ۷۰ میلیون تومان بود و عدم توانایی خانواده وی برای پرداخت این مبلغ وی را به زندان میناب بازگرداندند. بازگرداندن این زندانی به محل سابق نیز برای خانواده اش مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه در پی آورد.
خانواده اش اعلام کرده اند که افشین سهراب زاده حین حین بازجویی توسط ماموران اطلاعات کامیاران مورد ضرب وشتم قرارگرفته که این ضرب و شتم ها منجر به پارگی فتق و شکستگی بینی و مشکلاتی از ناحیه مثانه شده است، وی به این خاطر در دو دوره ی تقریبا ده روزه در بیمارستان سنندج بستری شد.
سال گذشته خانواده وی اقدام به تودیع ۲۰۰ میلیون تومان وثیقه جهت اعزام وی به مرخصی کردند که با عدم موافقت زندان میناب مواجه شد، آنها مجددا در سال جاری نیز حهت گرفتن مرخصی افشین سهراب زاده با گذاشتن سند درخواست مرخصی کردند که تاکنون با توجه به عدم موافقت مقامات زندان میناب، نتیجه ای در بر نداشته است.
افشین سهراب زاده در سال 88 دستگیر و پس از بازجویی به زندان مرکزی سمنان منتقل و در دادگاه ۵ دقیقه ای به اتهام محاربه از طریق عضویت در احزاب اپوزیسیون کرد به ۲۵ سال زندان و تبعید به زندان میناب محکوم شد. 

 در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر