۱۳۹۶ فروردین ۱۱, جمعه

عوامل شکنجه و مافیای مواد مخدر در زندان زاهدان را بشناسیم

#حقوق_بشر #ایران -عوامل شکنجه و مافیای مواد مخدر در زندان زاهدان را بشناسیم




به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫مدیر کل زندان زاهدان آخوندی بنام علیرضا بابایی است که بومی منطقه نیست و از شهرستان دیگری برای این کار آورده شده است.
رئیس زندان محمدحسین خسروی است که اهل بیرجند در خراسان جنوبی می باشد.رئیس حفاظت زندان محسن غلامی است.محسن غلامی نیز اهل زابل بوده و غیربومیست.
این سه تن در به وجود آمدن شرایط فشار و آزار و اذیت زندانیان نقش فعالی دارند اما غلامی از بین این سه نفر اصلی ترین عامل شکنجه و سرکوب در زندان زاهدان است.  
محسن غلامی بصورت مافیایی ورود و توزیع مواد مخدر در زندان زاهدان را مدیریت می کند. عوامل وی مواد مخدری همچون شیشه٫کراک٫هروئین و ... را بصورت کیلیویی به زندان وارد و به فروش می رسانند. 
وی تیمهایی از عوامل خود متشکل از بعضی از زندانیان را برای توزیع و فروش مواد مخدر در زندان اداره می کند و این افراد گوش به فرمان وی و عامل اجرایی وی در زندان هستند. 
محسن غلامی در همه مسائل زندان دخالت جدی دارد.هر نوع نقض قانون٫کارهای خلاف داخل زندان٫سرکوب و شکنجه زندانیان توسط وی و عواملش انجام می شود. وی مدتهاست که در این زندان کار می کند و جابجا و منتقل نمی شود. 
موارد زیادی از اعتراضات و شورشهایی توسط زندانیان در اعتراض به این شرایط وجود داشته که به شدت سرکوب شده است.واضح است که محسن غلامی به ارگانها و مقاماتی بالاتر پشتگرم است و همچنان به کارهای خلاف خود ادامه می دهد. 


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر