۱۳۹۶ فروردین ۱۰, پنجشنبه

فشار و تهدید روانی بر باتیر شاه محمداف زندانی در حال اعتصاب غذا

#حقوق_بشر #ایران -اعتصاب غذا جرم است

زندانی سیاسی باتیر شاه محمداف در پنجاه و هفتمین روز اعتصاب غذا مورد تهدید مسئولین زندان قرار گرفت و به وی گفته شد اعتصاب غذا جرم است.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫زندانی سیاسی باتیر شاه محمداف که از تاریخ ۲۵ دی ماه اقدام به اعتصاب غذا کرده است٫هم اکنون در معرض فشار و تهدید قرار دارد. وی که ۷۵ امین روز اعتصاب غذای خود را در زندان رجایی شهر می گذراند٫به جای رسیدگی پزشکی و رسیدگی به موارد اعتراضی وی از طرف مسئولین قضایی مورد تهدید قرار گرفته و به وی گفته شده که اعتصاب غذا جرم است ٫برایت پرونده جدید درست می کنیم.تو را به تبعید و یا انفرادی می فرستیم.
این عمل غیراخلاقی و ضدانسانی در شرایطی انجام گرفته که این زندانی تبعه ترکمنستان هم اکنون وضعیت جسمی وخیمی دارد.بنا به گفته منابع مطلع وی فقط نفس می کشد. تمام مجرای تنفسی و دهان و حلق وی دچار عفونت شده بطوری که بوی تعفن دهان برای اطرافیان نزدیک مشهود است

باتیر شاه محمداف تبعه ترکمنستان هم اکنون بصورت گروگان در ایران زندانی است.این زندانی سیاسی حق تماس با خانواده و یا وکیل ندارد و به وضعیت پرونده وی رسیدگی نمی شود.
این زندانی سیاسی بارها با نامه نگاریها و فرستادن پیام خواهان رسیدگی به پرونده اش شده و حالا بعنوان آخرین گزینه دست به اعتصاب غذا زده است.
از عموم هموطنان می خواهیم که در رساندن صدای این زندانی کوشا باشند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر