۱۳۹۶ فروردین ۸, سه‌شنبه

اعلام تجمع خانواده های زندانیان محکوم به اعدام جهت لغو اعدام

#حقوق_بشر #ایران -اعلام تجمع خانواده های زندانیان محکوم به اعدام جهت لغو اعدام 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫خانواده های زندانیان محکوم به اعدام برای حمایت از لغو حکم اعدام ٫اعلام تجمع کردند.
تعداد زیادی از خانواده های زندانیان محکوم به اعدام از شهرهای مختلف کشور مانند اصفهان٫چهارمحال و بختیاری٫فارس٫هرمزگان٫ارومیه٫همدان٫سیستان و بلوچستان٫کرمان٫آذربایجان غربی٫استان البرز و تهران با هدف لغو حکم اعدام زندانیان و متهمین جرائم مربوط به مواد مخدردر سراسر کشور٫اعلام تجمع کردند. 
این تجمع در روز ۲۰ فروردین ماه ۹۶ ساعت ۸ صبح در مقابل مجلس در تهران انجام می شود. 
خانواده های زندانیان محکوم به اعدام از تمامی خانواده های زندانیان ٫هموطنان انسان دوست و فعالین لغو اعدام درخواست می کنند که در این روز در مقابل مجلس گرد آمده و فریادشان را برای لغو اعدام بلند کنند. 
بدیهی است که در کشوری که سرنخ باندهای بزرگ ورود مواد مخدر و ترانزیت و توزیع آن در دستان سپاه پاسداران است٫اعدام جوانان به بهانه جرائم و اتهامات مربوط به مواد مخدر امری غیرقانونی و ضدانسانی بوده و این احکام اعدام می بایست ملغی گردد. 
این خانواده ها در نامه ای به نمایندگان مجلس با امضاء حدود ۴۰۰ خانواده و تجمعاتی در ۱۱ بهمن ماه و ۷ اسفند ماه سال گذشته خواهان تصویب لغو حکم اعدام  و جلوگیری از اعدامها شدند. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#تجمع – #زندان– #اعدام – #لغو  - #خانواده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر