۱۳۹۵ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

شکایت به شورای حقوق بشر سازمان ملل پس از افزایش پارازیتهای مرگبار رجایی شهر

#حقوق بشر #ایران -شکایت به شورای حقوق بشر سازمان ملل پس از افزایش پارازیتهای مرگبار رجایی شهر



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫پس از افزایش پارازیتهای سرطانزا و مرگبار در زندان رجایی شهر٫زندانیان سیاسی این زندان در نامه ای به آقای زید رعدالحسین کمیسر عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد٫از افزایش پارازیتها و آثار حاد آن بر زندانیان شکایت کردند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد
 جناب زید رعدالحسین احتراما؛
این گزارش را در شرایطی برایتان می فرستیم که طی همین 24 ساعت گذشته تا کنون بیش از 7 نفر از همبندیان مان با سردردهای مزمن، تهوع و سرگیجه های غیر عادی به بیمارستان منتقل شده اند و در آنجا هم جز تجویز چند مسکن اقدام دیگری نمی کنند.
در زندان حتی پزشکان زندان هم می دانند که باچند لایه کردن پنجره ها ودربها و همه منافذ هوا با ورقه های آهنی به بهانه جلوگیری از ارتباط زندانیان و انتقال اخبار و نصب بیش از پانزده دستگاه پارازیت انداز Static Transmitter and Jammer (یعنی هر دستگاه به ازای پنج متر مربع) وضعیت بهتر از این نخواهد بود.
آلودگی هوای ناشی از عدم تهویه و امواج و تداخل آنها تاثیرات کاملا مشهودی را نشان می دهد. ولی مسئولین زندان می گویند تقصیر خودتان است که اخبار زندان را بیرون می دهید و بعد مسئولین بالاترما را مقصر می دانند…!!!
در ضمن از نظر آنها ما مجرم هستیم و آنها مجازند هر کاری بکنند.
علاوه بر همه شرایط سخت پیشین از فشارو ضرب و شتم و بازجوییهای خودسرانه و دلبخواهی و بعد انفرادی های طولانی مدت و پرونده سازیهای جعلی این دو مورد فوق الذکر(مسدود کردن منافذ هوا و پارازیت اندازها) اخیرا شدت بسیار زیادی گرفته و هیچ مرجعی اصلا چنین چیزهایی را قابل پیگیری نمیداند. لذا از شما درخواست اقدامی فوری داریم.
زندان گوهر دشت کرج ،اسفند  95

رونوشت: سازمان بهداشت جهانی پزشکان بدون مرز

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر