۱۳۹۵ اسفند ۱۸, چهارشنبه

فاجعه در جریان در سالن ۱۱ رجایی شهر سه خودکشی در یکماه

#حقوق_بشر #ایران -فاجعه در جریان در سالن ۱۱ رجایی شهر سه خودکشی در یکماه 



تقاضای زندانیان سیاسی از مجامع بین المللی:تحمل زجر هموطنانمان در سالن ۱۱ را نداریم

روز گذشته ۱۷ اسفند ماه گارد زندان در ساعات ده و نیم و ۴ بعد ازظهر برای چندمین بار به زندانیان بند ۴ سالن ۱۱ حمله ور شد.
بنا به گزارشهای رسیده به نه به زندان نه به اعدام٫روزانه دو بار و بعضا شبها مامورین زندان با ریاست باقری و رئیس جدید بند ۴ بنام محمدی به این سالن حمله ور شده و زندانیان را زیر باطوم گرفته با گاز اشک آور و شوکر زندانیان را چنان می زنند که سیاه و کبود می شوند.
در حمله روز گذشته پنج تن از زندانیان این سالن به نامهای  رضا ساکی -افشین کیانی-سید ایمان موسوی-ومهدی سرایی آن قدر شکنجه شدند که خون ادرار می کنند .رئیس بند محمدی با باطوم آنقدر به دستان این زندانیان زده که انگشتان آنها شکسته شده و دست و صورت ایشان خون آلود و ورم کرده است.این زندانیان مجروح را به بهداری منتقل نکردند .
در بند ۴ سالن ۱۱ فجایعی در جریان است.در یک ماه اخیر٫تاکنون سه نفر خودکشی کرده اند.این زندانیان با هر اعتراضی مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرند.

در هفته گذشته٫شب چهارشنبه یکی از زندانیان بنام سید ایمان موسوی بعلت فشار زندانبانان دست به خود کشی زد که فوری به بیمارستان منتقل شد. شب یکشنبه زندانی دیگری بنام مهدی سرایی بر اثر فشارهای زیاد دست به خود کشی زد که او هم به بیمارستان منتقل شد و بعد از رسیدگی سطحی دوباره به بند چهار سالن یازده برگردانده شدند.
در بند چهار سالن یازده فجایعی در حال وقوع است که در این یک ماه سه نفر تاکنون خودکشی کرده اند و هر اعتراضی که می کنند مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرند .
زندانیان سیاسی سالن ۱۲ رجایی شهر از تمام فعالین حقوق بشری ومدافعین حقوق بشری تقاضای کمک برای این زندانیان  که اغلب به دستور قاضی صلواتی به این سالن منتقل شده اند را دارند.بنا به همین گزارش زندانیان سیاسی سالن ۱۲ رجایی شهر٫هر روز و بیشتر شبها در یک ماه اخیر  شاهد صدای شکنجه شدن این زندانیان بوده و تحمل شنیدن این همه زجر هموطنانمان در زندان را ندارند و عاجزانه تقاضای کمک به این زندانیان را دارند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر