۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

بدرفتاری در سالن ملاقات و ادامه نگرانی خانواده های زندانیان سیاسی

#ایران - بدرفتاری در سالن ملاقات و ادامه نگرانی خانواده های زندانیان سیاسی 


گزارشها حاکی از آن است که روز چهارشنبه 7 مرداد 94، در روز ملاقات زندان گوهردشت؛ رفتار مسئولان زندان با خانواده ی زندانیان زننده و توهین آمیز بوده است.
بی احترامی به آنان تا جایی پیش رفته که خانواده زندانیان سیاسی نگران زندانیان هستند.کسانی که سالهاست در زندان با این رفتار توهین آمیز سرکار داشته و معلوم نیست هر کدام آنها تا چه زمانی مجبور هستند چنین وضعیت اسفباری را تحمل کنند.
توهین و بی احترامی به زندانیان و خانواده آنها تنها یک مورد از رفتار زننده مسئولان زندان است که هیچ توجیه و دلیل منطقی نمی توان برای آن پیدا کرد.
عدم رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان، غذای مناسب، مرخصی و مرخصی درمانی، در اختیار نداشتن دارو و شکنجه از موارد دیگری است که در زندان ها به خصوص در زندان گوهردشت بطور مستمر حاکم بوده و این وضعیت روز به روز بدتر می شود. متاسفانه هیچ نهاد و مسئولی نه تنها حاضر به اقدام برای رفع این مسائل نیست بلکه پاسخ روشنی هم به نامه نگاری های موجود نشده است.
مسئولان زندان از هر راهی برای آزار زندانیان بهره می گیرند که نمونه آن دستگاههای پارازیت سرطان زاست.

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان  #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام  #اوين #زنداني #زندان #احمد شهید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر