۱۳۹۴ تیر ۲۹, دوشنبه

معلم زندانی آزاد باید گردد

#ایران - معلم زندانی آزاد باید گردد

براستی وقتی در طول تاریخ ایرانزمین رشد و پرورش فکری جوانان از دوران دبستان را مرور می کنیم نقش تعیین کننده و بسزای معلمین و فرهنگیان کشورمان را نمیتوانیم و نبایستی نادیده بگیریم.
معلمین با تحمل سختی ها و فشارهای زیاد د حاکمیت رژیم جمهوری اسلامی در ایران؛ برای انجام وظیفه خود و تربیت نسلی اثرگذار تلاش نموده اند. آنان در کمک به باروری ذهنی و فکری دانش آموزان زحمت کشیده اند.در این راه پرمشقت همین معلمین و فرهنگیان متحمل هزینه های سنگین شده و فشارهای زیادی را تحمل کرده اند. از تهدید؛ اذیت و آزار؛ دستگیری و محرومیت از کمترین حقوق معیشتی و نادیده گرفتن منزلت شان در جامعه.
اینک سوال هر دانش آموزی در ایران این است که براستی اتهام آقایان اسماعیل عبدی؛ علیرضا هاشمی؛ رسول بداقی؛محمود باقری و علی اکبر باغانی چیست که بایستی زندانی باشند؟ آیا اختلاس کردند؟ آیا دکل نفتی دزدیدند؟ آیا پولهای کلان مملکت را در حسابهای بانکی خود و آقازاده هایشان در سایر ممالک برای روز مبادا!!! ذخیره کردند؟ و هزاران سوال دیگر که در این چند سطر نمی گنجد. آنان جز ارايه  و بیان مطالبات برحق فرهنگیان چه خواستند که بایستی اینک در زندان و محروم از تدریس باشند؟
جای معلمان و فرهنگیان در کلاسهای درس است و نه در کنج زندانها! فرهنگیان ایران شایسته بالاترین منزلت هستند.
ما همراه و همصدا با کانون صنفی معلمین ایران از عموم فرهنگیان میخواهیم که متحد و یکپارچه علیه این بیعدالتی بایستند و در تجمع روز 31 ام تیر در میدان بهارستان مقابل مجلس شرکت نمایند.
مریم هاشمی- 28تیر1394


#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر