۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

انتقال علی اکبر باغانی از بند ٣ زندان گوهردشت به سالن ١٢ این زندان

#ایران - انتقال علی اکبر باغانی از بند ٣ زندان گوهردشت به سالن ١٢ این زندان


علی اکبر باغانی، عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان تهران و دبیر شورای هماهنگی تشکل های صنفی سراسر کشور محبوس در بند ٣ زندان رجایی شهرکرج ساعت ۴ بعد از ظهر روز جاری شنبه ۳ مردادبه سالن ۱۲ این زندان بند زندانیان سیاسی و عقیدتی منتقل شده است .
علی اکبر باغانی،پیش تر درخصوص پرونده سال ۸۹ خود از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی، به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری و ۱۰ سال تبعید به شهرستان زابل محکوم گردید.محکومیت قبلی وی در خصوص اعتراضات سال ۱۳۸۵ معلمان در مقابل مجلس شورای اسلامی که در آن به ۵ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود نیز با تائید محکومیت پرونده سال ۸۹ در دادگاه تجدید نظر به حبس تعزیری تبدیل شد و وی در مجموع دو پرونده می‌بایست شش سال حبس تعزیری و ۱۰ سال تبعید به شهرستان زابل را تحمل نماید.
علی اکبر باغانی در روز دوشنبه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۴ به دادسرای اوین احضار و برای اجرای حکم ۴ سال معلق مانده خود به زندان رجایی شهر منتقل شد .



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر