۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

رحم و مروت جمهوری اسلامی!

#ایران - رحم و مروت جمهوری اسلامی!


پس از سه سال ممنوع الملاقات بودن "بايد مصاحبه تلويزيوني كني و يا توبه نامه بنويسي تا بتواني مادر و خانواده ات را ملاقات كني!!"
حميدي مسئول دايره اجراي احكام و علوي وزير اطلاعات از عليرضا گلي پور كه از سال ٩١ به اتهام هواداري از سازمان مجاهدين خلق دستگير شده خواسته اند كه اگر مى خواهي با خانواده ات ملاقات داشته باشي بايد مصاحبه تلويزيوني كرده ويا توبه نامه بنويسي! قابل به ذكر است كه به عليرضا تا بحال تنها چند دقيقه آنهم در بين بازجويي و در جهت شكستن روحيه اش، با مادرش ملاقات داده شده و هنوز ممنوع الملاقات است.
علیرضا گلی‌پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از مهر ۱۳۹۱ توسط وزارت اطلاعات ایران در دانشگاه پیام نور واحد مرکز بازداشت شده و پس از ماهها تحمل حبس در انفرادی هم اكنون در بند امنيتي زندان اوین بسر مى برد.
گلی پور،كه قبل از دستگيري متاهل بوده و متولد ۱۳۶۵ مى باشد، متهم افشاي بعضي از اسناد محرمانه و فاش کردن ماجرای غیراخلاقی و فساد مالی سرهنگ محرابی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ و برخی مسئولين ديگر و هواداري از سازمان مجاهدين است.
او مهر ۱۳۹۱، توسط هفت مامور وزارت اطلاعات در محوطه دانشگاه بازداشت و برای دو ماه به انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شد؛ یک سال بعد را برای ادامه بازجویی در سلول انفرادی بند ۲۰۹ به سر برد و سرانجام از اواخر آذر ۹۲، پس از انتقال به قرنطینه بند هشت زندان اوین منتقل و سپس از حدود يكماه پيش دربند امنيتي اوين بسر مى برد.
این کارمند سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توصیف وضعیت خانواده اش در دوران انفرادی اش، می گوید:" حدود یکسال و نیم پس از بازداشت، خانواده‌ هیچ اطلاعی از وضعیت من نداشتند و هیچ تماسی با خارج از زندان و خانواده نداشتم." و بعد ها پس از انتقال به بند هشت، متوجه آزار و فشار های ماموران وزارت اطلاعات به خانواده ام شدم . ارائه اطلاعات از طرف وزارت اطلاعات و شکنجه‌های روانی مادرم به حدی بود که، طی آن دوران، مادرم که ناراحتی قلبی دارد، سه بار در بیمارستان بستری شد و در اثر گريه هاي شديد و نداشتن اجازه ملاقات دو بار تحت عمل جراحي چشم قرار گرفته است.
گلی پور همچنین می گوید: » طی دوران حبس در انفرادی و قطع تماس با دنیای خارج، همسرش با فریب کاری وزارت اطلاعات و فشارهای وارده به خانواده وادار به طلاق و جدایی شده است» او در خصوص نقش وزارت اطلاعات در این طلاق می گوید: «در حالی که بیش از یکسال از تماس با دنیای خارج از سلول انفرادی محروم بودم، به همسرم اعلام کرده بودند که من با خانمی ارتباط داشته و همراه او از کشور فرار کرده ام."
در به اصطلاح دادگاهي كه اخيرا به رياست صلواتي برگزار شد وى خواستار اشد مجازات براي او شده و خطاب به عليرضا با اشاره به كتاب روى ميز خود كه ظاهرا شامل ليست افراد كشته شده وابسته به نظام بوده قسم خورده كه انتقام انها را از گليپور خواهد گرفت، وى سپس او را جهت بازجويي مجدد تحويل سپاه داده است.
روز گذشته هم ماموران امنیتی زندان اوین به محل نگهداری علیرضا رفتند و تمام وسایل این زندانی را تفتیش کامل کردند و وی را به حفاظت اطلاعات زندان برده و با چشمان بسته مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و یک لیست از اسامی زندانیانی که در آستانه اعدام بودند و گلی پور مدتی با آنها هم سلولی بوده کشف و ضبط کردند، حال وی چندان مساعد نیست و بند بازگردانده شده است.



#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر