۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

آغاز به کار کمپین “حمایت از مادران زندانی

#ايران - آغاز به کار کمپین حمایت از مادران زندانی


کمپین حمایت از مادران زندانی در جهت حمایت از حقوق مادران در بند شروع به فعالیت کرد. هدف این کمپین٬ تلاش برای آزادی مادرانی است که به دلیل دربند بودن٬ از بودن در کنار فرزندان خود محرومند.
در توضیح این کمپین آمده است:هر انسانی از جمله زنی که مادر است حق فعالیت مدنی دارد. او باید در انتخاب خود آزاد باشد. هر محدودیتی از جمله سوء استفاده از بچه ها برای منع مادر از فعالیت مدنی عملی ناپسند است. مادرانی که به خاطر فعالیت های مدنی پشت میله های زندان اند مقصر دوری از فرزندانشان نیستند. آنها فعالیت های مدنی و مسالمت آمیز برای ایجاد آینده ای بهتر را انتخاب کرده اند٬ و نه زندان را.
مادران زندانی آزادی خود را قربانی تضمین آزادی های اجتماعی، امنیت و رفاه برای کودکان خود و دیگر کودکان کرده اند. حال چرا این مادران از حق مادری محروم می شوند؟ چرا کودکان از آغوش گرم مادرشان جدا می شوند؟ مگر نه این که “خانواده نهاد بنیادین جامعه” است؟ چرا صرف خواست های مدنی سبب از بین رفتن بسیاری از خانواده ها شده است؟با هم و در کنار هم خواستار آزادی مادران زندانی هستیم.

#ایران #تهران #اوین #رجایی_شهر #گوهردشت #معلمان #كارگران #پرستاران #دانشجویان #زنان #جوانان #زندانيان #دانشگاه #دانشجو #زندان #حقوق_بشر #اعدام #اعتراض #قيام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر