۱۳۹۷ بهمن ۳, چهارشنبه

تداوم بازداشت بهنام ابراهیم زاده و عدم حضور وی بر بالین فرزند بیمارش

با وجود صدور وثیقه بهنام ابراهیم زاده همچنان در زندان اوین بازداشت به سر می برد. این در حالیست که فرزند مبتلا به سرطان وی در آستانه جراحی است.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، روز چهارشنبه ۲۶دی ماه، بهنام ابراهیم زاده پس از گذشت یک ماه از بازداشت و بی خبری از وضعیتش به قرنطینه زندان اوین منتقل و برای او وثیقه ۲۰۰میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. خانواده وی قادر به تهیه این مبلغ نیستند و بهنام ابراهیم زاده همچنان در سالن ۲ بند ۴ زندان اوین در بازداشت مانده است. این در حالیست که نیما فرزند وی که به سرطان مبتلاست، در حال آماده شدن برای عمل جراحی سنگین مغز استخوان است و بیش از هر زمان دیگر نیاز به حضور پدر دارد. نیما فرزند بهنام ابراهیم زاده از سال ۹۲ زمانی که پدرش در زندان اوین محبوس بوده است، مبتلا به سرطان شده و سالیان طولانی از حضور پدر در دوران بیماری محروم بوده است.
بهنام ابراهیم‌ زاده، فعال کارگری و از یاران دلسوز زلزله زدگان کرمانشاه در شامگاه چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۷ پس از تفتیش منزل توسط ۶ تن از ماموران امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت شد.
این فعال کارگری در روز بازداشت مطلع شده بود که توسط دادگاه انقلاب شهرستان دالاهو به صورت غیابی به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
بهنام ابراهیم زاده پیش از این چند سال در زندانهای اوین و رجایی شهر محبوس بوده است.

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#زندان_اوین #بهنام_ابراهیم‌زاده #چهل_سال_شکنجه #زندانی_سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر