۱۳۹۷ آبان ۵, شنبه

محکومیت توطئه اطلاعات علیه آقای هاشم خواستار توسط زندانی سیاسی مهدی فراحی‌شاندیز

در پی ربودن و بستری کردن معلم آزاده آقای هاشم خواستار، زندانی سیاسی مهدی فراحی‌شاندیز در پیامی این امر را یک توطئه کثیف و تسریع‌کننده سقوط دیکتاتوری نامید.


متن نامه این زندانی سیاسی به دست کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، رسیده است که توجه هموطنان را به آن جلب می‌کنیم. 
مهندس مهدی فراحی‌شاندیز، دبیر دبیرستان‌های تهران حدود ۹ سال است که در زندان‌های ایران تحت فشار و شکنجه بوده و هم‌اکنون پس از چند بار پرونده‌سازی در زندان مرکزی کرج محبوس است.
   
زمانی که دیکتاتورها به پرتگاه سرنگونی نزدیک می‌شوند، آنگاه که نمی توانند وجدانهای آگاه ملتها را خاموش کنند، دست به ترفندهای جنایتکارانه ای می زنند که تنها زمان سقوطشان را سرعت می‌بخشد.
در چنین روزگارانی هستند مردان و زنانی که با سکوت و تسلیم سر سازش ندارند. یکی از این انسانهای شرافتمند، سیدهاشم خواستار است. مردی که فریادهای حق خواهی اش بنیان دیکتاتوری خامنه ای را به لرزه درآورد. وقتی نتوانستند او را به تسلیم کشانده و وادار به سکوتش کنند، دست‌های توطئه در پشت پرده دست به کار شد. بزدلانه او را دزدیده و سپس در بخش روانی بیمارستان ابن سینا بستری کردند. خواستند او را در سکوت و بی خبری سربه نیست کنند. اما پرده از توطئه برداشته شد و اینک همگان می دانند که خواستار در سلامتی کامل بوده و هر آنچه از این پس پیش بیاید، این اطلاعات کثیف حکومتی است که باید جوابگو باشد که چه بلایی بر سر این معلم آزاده آورده است؟
به خامنه ای و عوامل اطلاعاتی جنایتکارش می گویم ما دیوانه نیستیم، این شما و تمام دم و دستگاهتان هستید که جنون ریختن خون ملت ما را دارید. اطمینان داشته باشید که ما حاکمیت شما را سرنگون می‌کنیم. روزگار شما به سر آمده است.دوران ۴۰ ساله جنایت و کشتار، قتل مخالفان و اعدامهای جمعی و چپاول شما در ایران بسر آمده است. ایران روزگار نوینی را به انتظار نشسته است که در تقدیر است و خورشید گرمابخش آزادی ملت ایران به زودی خواهد درخشید.

مهدی فراحی شاندیز 
زندان مرکزی کرج (ندامتگاه کرج)

پنجم آبان ۹۷

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندانی_سیاسی #مهدی_فراحی_شاندیز  #هاشم_خواستار  #خامنه‌ای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر