۱۳۹۷ دی ۳, دوشنبه

اعتصاب غذای کودک-مجرم محکوم به اعدام محمدرضا حدادی در زندان شیراز از زبان پدرش


محمدرضا حدادی کودک-مجرم که از ۱۵ سال پیش در کودکی تاکنون به اتهام قتل در زندان شیراز محبوس است؛ از اول آذر ماه ۹۷ تا کنون در اعتصاب غذا بسر می برد.
به گزارش کانون #حقوق_بشری نه به زندان - نه به اعدام، #محمدرضا_حدادی در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده اش از اول آذر ماه #اعتصاب_غذا کرده و در حال حاضر بسیار ضعیف و وضعیت جسمی وی وخیم گزارش شده است.
محمدرضا حدادی تا کنون دوبار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است. خانواده اش بدلیل فقر مالی امکان مسافرت به #شیراز و ملاقات با فرزندشان را ندارند. در اردیبهشت ماه سال جاری هنگامی که محمدرضا در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، مأموران و عوامل زندان به خانواده وی اجازه ملاقات با فرزندشان را ندادند.
محمدرضا حدادی که در ۱۵ سالگی به اتهام قتل غیر عمد به مدت ۱۵ سال است زیر حکم اعدام به سر می‌برد هم اکنون در شرایط وخیم جسمی و روحی نامناسبی در زندان عادل آباد شیراز محبوس است و خانواده وی از وضعیت او بشدت نگران هستند.
پدر این زندانی در یک پیام صوتی؛ ضمن اعلام بیگناهی فرزندش؛ عامل اصلی محکومیت فرزندش را افشا کرد.
پدر حدادی در این اظهارات خود صدرالله حکمت پور؛رئیس اداره آگاهی وقت در کازرون را به عنوان عامل اصلی محکومیت فرزندش معرفی کرده و گفت: صدرالله حکمت پور رئیس اسبق آگاهی کازرون که اتهام قتل را به فرزند من زد اکنون به جرم خرید و فروش مواد مخدر در زندان اصفهان زندانی است و با چندین کیلو تریاک دستگیر و زندانی شده است.
وی افزود: صدرالله حکمت پور در آن زمان به ما گفت شما قتل را به گردن بگیرید من درستش می کنم. او فرزند مرا گول زد تا بتواند با زد و بندی که با قاتل و عاملین قتل کرده بود؛ قاتل را در ببرد. قاتل اکنون آزاد است و زندگی اش را می کند.
پدر حدادی از همه حامیان حقوق بشر و ارگانهای بین المللی خواستار رسیدگی به اتهام فرزندش و حمایت از وی شد. وی گفت که فرزندش ۱۵ سال است که شب و روز شکنجه می شود و هر شب و هر روز در کابوس اعدام بسر می برد.


اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر