۱۳۹۷ آذر ۱۴, چهارشنبه

پیام زندانی سیاسی ارژنگ داوودی به مناسبت روز دانشجو

معلم زندانی ارژنگ داوودی از زندان مرکزی زاهدان به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو پیامی فرستاد. نسخه ای از این پیام به دست کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام رسیده است.


متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

خانه ها ابری‌ست
شاخه ها پژمرده است
سنگها افسرده است
و رخساره میهن اهورایی دلتنگ‌تر از همیشه است
ازیرا که بر این بام جغدی سرسیاه شومتر از همیشه می‌خواند
با درود به پیشگاه بلند یکایک ایرانیان
همراه با تمامی آزادیخواهان، مبارزان و بویژه دانشگاهیان و دانشجویان یاد و یادواره های ۱۶ آذر ۳۲ را گرامی می‌دارم.
هم‌میهنان همه می‌دانیم که در ۳۹ سال گذشته سران مردم ستیز رژیم نامشروع ولایت مطلقه علیرغم بکارگیری انواع ترفندهای رذیلانه در مصادره روز دانشجو ناکام مانده‌اند. اما دریغا و دردا که این ناکامی نه تنها مایه عبرت نگردیده، بلکه موجب آن شده که در سال‌های اخیر این جماعت نوحه‌خوان و نوچه‌های نوکیسه ترشان با گستاخی هر چه تمام‌تر بکوشند تا با برپایی برنامه‌های هدایت شده سخیف، درونمایه این گرامی‌ترین سوگواره ملی را به ابتذال بکشانند. غافل از اینکه این روز خونبار بر پیشانی تاریخ سرخ‌فام مبارزات و ضد مبارزات سیاسی ایرانیان برای همیشه حک شده است.
هم‌میهنان
امروز مطمئن‌تر و مستحکم‌تر از گذشته بر این باورم که به یاری ایرانیان حقوق‌مدار و در همراهی با زنان و مردان میهن دوست کشور اعم از معلمان آزاده، کارگران پولادپنجه و سایر پیشتازان عرصه‌های تغییر و انقلاب پیروزی بر سیطره شوم جغد و جغدیان در دسترس‌تر از همیشه است و در این راه ناهموار انتظار می‌رود که درخشش جوانان و بویژه دانشجویان سراسر کشور همچون سالهای ۳۲ و۵۷ پرطنین و تعیین‌کننده باشد.
زنده باد ایرانی
پاینده باد ایران
پیروز باد مبارزات رهایی جویانه ایرانیان

ارژنگ داوودی از زندان کپک زده زاهدان
آذر ماه ۹۷

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #دانشجو #معلم #ارژنگ_داوودی  #زندان_مرکزی_زاهدان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر