۱۳۹۵ فروردین ۱۵, یکشنبه

علت جدال خونین نوروز 95 در زندان رجایی شهر


#ایران - ارژنگ داوودی



شخص ریز نقشی بنام «مردی» به تازگی رییس اداره حفاطت اطلاعات زندان رجایی شهر شده است. 
وی كه بطور همزمان معاون رییس حراست اداره كل زندانهای استان تهران به نام غلامعلی مسكریان نیز هست میخواهد حقارت ناشی از پیزوری بودن خود را با استفاده از قلدری، زورگویی و سوء استفاده از موقعیت شغلی بپوشاند .
این فرد در كمتر از دو ماهی كه به زندان رجایی شهر آمده، سه بار به سالن 12موسوم به بند سیاسی حمله ور شده است و بندهای دیگر زندان را نیز به كرات آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است .
او كه خیلی دیر آمده ولی میخواهد خیلی زود بار خود را ببندد با بكارگیری عوامل رییس اسبق بسیار بدنام و بی آبروی حفاظت اطلاعات زندان به نام «فركی نژاد» در تلاش است كه هر چه زودتر كنترل مواد مخدر را از چنگ باند كهنه كار فعلی به سركردگی«داریوش امیریان» (مدیر داخله شش كلاسه زندان) برباید.
در همین رابطه چنان آشكارا به یارگیری پرداخته كه دو دستگی ها و چند دستگیها در میان عوامل فروش مواد مخدر كه همواره از میان زندانیان مخبر و مرتبط با مسؤلین زندان هستند از مرحله رقابت به جنگ و خونریزی كشیده شده است .
در مقابل، داریوش امیریان كه قرار است بزودی بازنشسته شود در ماههای اخیر تلاش مضاعفی جهت افزایش در آمد حاصله از عایدات قاچاق مواد مخدر داشته است .
جدال خونین بند 6 كه سالنهای 17 و 18 را غرق خون كرده بود از آنجا آغاز شد كه «مردی» (رییس حفاظت اطلاعات) كه خود ترك تبار است در تاریخ 29/12/94 دستور داد وكیل بندِسالن 18 بندِ شش بنام ”جواد ناصری” كه كرد تبار است به سلول انفرادی منتقل شود. در مقابل داریوش امیریان كه كرد تبار است نیز فورا دستور داد كه وكیل بند سالن 17 بند 6 بنام مهدی اسدی كه ترك تبار است به سلول انفرادی منتقل شود. پس از این ماجرا بیش از 35 نفر از زندانیان كه عوامل خرده فروش این دو وكیل بند بودند برای از میدان بدر كردن دیگری، با تیزی به جان هم افتادند كه در نتیجه یك نفر كشته و دو نفر در حالت اغما و چندین نفر دیگر نیز به لحاظ وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان شهید مدنی كرج اعزام شدند. حدود 10نفر به سلولهای انفرادی بند 5 انتقال داده شدند و حدود 15 تن از هر دو گروه كه هر چند خونین و مالین شده بودند ولی چون خطر مرگ نداشتند بدستور «مردی» به بهانه واهی جلوگیری از جوسازی های خبری!!! از اعزام آنها به بیمارستان جلوگیری شد.
این 15 نفر كه اعضای هر گروه هم اكنون در سلولهای های انفرادی بند 10 سالنهای 33 و 35 نگهداری میشوند هنگام ورود به بند10 هنوز خونریزی های شدید داشتند. بطوری كه راهروی بند و مسیر انتقال آنها به سلولها نیز چنان پر از خون شده بود كه زندانیان خدماتی علیرغم اینكه دو بار مواد شوینده قوی بكار بردند نتوانستند آثار خون را كاملا امحاء كنند. بطوریكه مدیر زندان بنام محمد مردانی كه به محض اطلاع از درگیری و تشنج خود را به محل رسانده بود در این باره اعتراض كرد.
این 15 نفر كه در بند 10در دو سوییت مجزا نگهداری میشوند علیرغم نیاز به مراقبت های پزشكی در حالت كاملا ایزوله به حال خود رها شده اند.
در این میان مدیر زندان بنام محمد مردانی نیز حیران مانده كه با این دو باند چه كند. زیرا هر چند كه دو مسئول نامبرده یعنی امیریان و مردی ظاهرا زیر دست او هستند و بناچار باید از او تبعیت نمایند اما چون پای منافع باندی در میان است هر یك راه خود را میرود و از مدیر زندان عملا كاری بر نمی آید و هر دستوری كه بدهد به علت وابستگی های آنچنانی هر دو طرف با مقامات بالاتر سازمان زندانها با بی اعتنایی مواجه خواهد شد. به ویژه از سوی «مردی» كه معاون رییس حراست اداره كل زندانها نیز هست.
یك نمونه از این بی اعتنایی های دست اندركاران آنكه در هنگام انتقال وسایل اینجانب ارژنگ داودی از بند 4 سالن 12 به بند 10سلول سیاسی به دستور محمدرضا گرامی رییس بند 10 رادیوی من توسط یكی از زندانیان مزدور تخریب شد .به همین علت در پی اعتراضات شدید، مدیر زندان دستور داد تا یك دستگا ه رادیوی مشابه خریداری و در اختیار من قرار گیرد اما «مردی» كه بدنبال رتق و فتقِ امور قاچاق و ثروت اندوزی برای خود و مقامات مرتبط در رده های بالاتر زندان است وقعی به دستور مدیر زندان نگذاشت و حتی از پس دادن رادیوی تخریب شده نیز خودداری نمود.
نابود باد رژیم سراپا فاسد خامنه ای و شركاء
اسامی بعضی از افراد در سلولهای انفرادی :
بند 5 ایرج سرابی، جواد ناصری، رضا نقی زاده؛ جواد زارع و شریف خسروی
بند 33، سید جمال موسوی، مرتظی كریمی، حسن امن زاده ،سید حسن حسینی پور، سعید عباسپور، داود جهانگیری
بند 35، مجتبی رضانیا، محمد منیری، سعید سرمستی، ناصر بابایی، محمدرضا خلیل زاده،آیت الله قاسمی دلفانی، یزدان علی دادیان، بیژن دیبا فر، مصطفی اجلالی، حسین آیتی وند

نه به زندان نه به اعدام, [۰۳.۰۴.۱۶ ۱۲:۴۰]
همه از ناحیه كتف و صورت و دست و پا با تیزی زخمی شده اند.
آقای غلام شكری كه به بیمارستان مدنی در كرج منتقل شده بود از حالت كما خارج شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر