۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

هشدار - پروژه حذف فیزیکی #علیرضا_گلیپور

#ایران - ضرب و شتم و زنجیر کردن وی برای گرفتن ندامت و پس گرفتن افشاگریها



زندانی سیاسی علیرضا گلیپور در شرایط سختی قرار دارد و روزانه مورد ضرب و شتم و بازجویی قرار میگیرد.
سه روز پيش دروضعیت اعتصاب غذا و در حال خونريزي شديد داخلي ومشكلات ناشى از سرطان و ناراحتي قلبي،ماموران اطلاعات اورا به بهانه اعزام به بيمارستان سوار ماشين كرده و درحاليكه بازنجير اورا بسته بوده شروع به فحاشى و زدن ضرباتي به سر و سينه او كرده و ميگويند چون اطلاع رساني كرده ای نميتوانيم به بيمارستان اعزامت كنيم و او را به زندان بر ميگردانند .
همچنین امروز 10تیر و روز گذشته سربازجوی اداره اطلاعات فردی بنام مظفر تهرانی فشار و شکنجه وی را آغاز کرده اند.
این پروژه که توسط اداره اطلاعات انجام میشود به قصد و نیت از این فشارها شکستن وی٫اظهارندامت و پس گرفتن افشاگریهایی است که بطور خاص در رابطه با مجتبی خامنه پسر خامنه و سرهنگ محرابی ٫علوی وزیر اطلاعات و ... و در نهایت حذف فیزیکی و مرگ خاموش وی انجام میشود.
زندانی سیاسی علیرضا گلیپور مبتلا به بیماری سرطان ریه و ناراحتی قلبی عضو انجمن نخبگان ایران وکارمند سابق وزارت ارتباطات بوده است .
وی که در کشور آلمان دوره های پیشرفته مخابرات را گذرانده و یکی از متخصصین در این امر بشمار میرود. وی در سال 91 در وسط ماموران اطلاعات به اتهام انتشار مفاسد اقتصادی و اهداف نظامی حکومت ایران در پروژه هسته ای دستگیر شد و پس از حدود ۴ سال بلاتکلیفی تحت فشارهای مختلف سرانجام توسط قاضی صلواتی محاکمه و به 39 سال و نه ماه و 174 ضربه شلاق محکوم شد. 

نه به زندان - نه به اعدام از تمامی هموطنان و مجامع حقوق بشری خواهان اقدام فوری برای نجات جان این زندانی سیاسی می باشد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر