۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

انتقال زندانی عادی رجایی شهر عباس طاهری به انفرادی برای افزایش فشار بر وی

#ایران - انتقال زندانی عادی رجایی شهر عباس طاهری به انفرادی برای افزایش فشار بر وی



عباس طاهری فرزند غلامرضا طی روزهای گذشته به دستور داریوش امیریان مدیر داخلی زندان رجایی شهر از بند دو موسوم به بند دارالقران به سلول انفرادی منتقل شده است. مسئولان زندان و حفاظت طی روزهای گذشته فشار زیادی بر این زندانی آورده تا خبر و نامه هایی که چندی پیش درباره فروش مواد مخدر توسط داریوش امیریان مدیر داخلی زندان  با خط دهی بهنام ابراهیم زاده منتشر کرده بود تکذیب کند.
 مسئولان زندان و حفاظت زندان رجایی شهر طی روزهای گذشته فشار زیادی بر عباس طاهری زندانی عادی این زندان آورده تا خبر و نامه هایی که چندی پیش درباره فروش مواد مخدر توسط داریوش امیریان مدیر داخلی زندان منتشر کرده بود تکذیب کند.
در مرداد ماه سال ۹۴ و در پی افشاگری های کارگر زندانی ابراهیم زاده در بند دو علیه مسئول سابق بند دو و سه نجم الدین حسینی، خواهر زاده امیریان این زندانی سیاسی به مدت ۶ روز به سلول انفرادی زندان منتقل شد که متعاقب آن به بند یک که بند زندانیان شرور و خطرناک است منتقل و در نهایت بعد از بازداشت سید نجم الدین حسینی در پی کشف مواد مخدر وی را مجددا به بند دو بازگرداندند.
اما رفتارهای کینه توزانه مدیر داخلی فعلی زندان علیه زندانیان سپاسی و عادی تمامی ندارد، چرا که همواره زندانیان سیاسی و عادی را از بندی به بند دیگر منتقل می کند تا مورد اذیت و آزار و ضرب و شتم توسط زندانیان شرور قرار گیرند.
داریوش امیریان زندانیان عادی شرور و خطرناک را در قبال زندانیان تشویق و تحریک می کند که مورد ضرب و جرح قرار گیرند و نمونه آن ایرج حاتمی که چند ماه پیش به بند سه و بند ۶ منتقل و روی بدنش آثار چاقو و روی سر و صورتش جای خاموش کردن سیگار مشهود بود. در کنار این موارد امیریان مسئول مرگ مشکوک ده ها زندانی است که به دستور وی به قتل رسیده اند. باند بازی و وارد کردن مواد مخدر، مصادره و فروش اموال زندانیانی که حکم قصاص و اعدام دارند و در کنار این موارد خارج کردن ضایعات وآاهن آلات از بند با تبانی مسئولین بندها به نام های طریقی و سروی و پشتیبانی از آنها تنها بخش کوچکی از فساد اخلاقی او است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر