۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

مسعود عرب چوبدار:حکومتی که بهشتش بوی جهنم میدهد، در جهنمش چی میگذرد؟

#ایران -"مردم عزیز؛ به هتل زندان رجایی شهر خوش آمدید"



زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار با اشاره به مصاحبه اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانهای کشور ٫آن را طنزهای سیاسی احمدی نژاد خواند.
متن نامه وی به شرح زیر است:

امروز در شبکه های خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی مصاحبه ای از اصغر جهانگیر ریاست سازمان زندان های کل کشور پخش شد که در ابتدا باید از ایشان صمیمانه تشکر کرد که با این مصاحبه و توضیحاتشان در مورد وضعیت زندانها و زندانیان کشور موجبات شادی زندانیان را فراهم آوردند و تا ساعتها موجی از شادی در میان زندانیان راه افتاده بود و خنده بر لبان تمام محبوسین زندانهای ایران نقش بست.
سبک پاسخگویی ایشان به سوالات مطرح شده ما را به یاد طنزهای سیاسی احمدی نژاد انداخت و به نظر بنده خنداندن میلیون ها نفر کاری است بس دشوار که فقط مسئولین حکومت جمهوری اسلامی از پس ان برمی ایند.
با توضیحات ایشان در مورد زندان های کشور؛
یا واقعا ما در زندان نیستیم و یا ایشان هم همانند تمام مسئولین حکومت دروغگویی بزرگ هستند.
با شنیدن این توضیحات از زندان بدون شک با توجه به وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور مردم هجوم خواهند اورد به سوی زندان ها تا از بهترین محیط، غذا، امکانات رفاهی، خدمات و رسیدگی های پزشکی به بیماران، اعطای وام به زندانیان و ... بهره مند شوند.
"مردم عزیز؛ به هتل زندان رجایی شهر خوش آمدید"

اصغر جهانگیر: جیره و سهمیه چندین تن گوشت در زندان ها و رضایت زندانیان از کیفیت غذای زندانیان
کاملا صحیح است و بحث در این مورد با ایشان عبث و بیهوده است وقتی طرف مقابل شما فرق بین کنجاله دامی را از گوشت تشخیص نمیدهد و حتما هم کر بو تشریف دارند و بوی تعفن غذای زندان را نمیفهمند.

اصغر جهانگیری: امکان اصلاح و تربیت زندانیان 
این هم کاملا صحیح است به لطف ایشان خط تولید انواع چاقو، قمه، تایزی هایی از نوع بلند و گردنی دست ساز سالهاست در این زندان به راه افتاده و زندانیان در بخش های مختلف این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و در حال اصلاح و تربیت.
در راستای اصلاح و تربیت زندانیان ریاست زندان دست به اقدام جالبی زد و ان هم صدور دستور ممنوعیت ورود کتاب به زندان و تعطیلی کتابخانه زندان بود و در عوض میان زندانیان بسته های حمایتی به رنگ های قهوه ای و سفید توزیع کردند که به مسئله مهم اصلاح و تربیت مشغول شوند که این بسته های حمایتی همراه با یک دفترچه راهنمای استفاده و یک فویل و سنجاق قفلی توزیع شده که با این طرح هم زندانی اصلاح میشود و هم خانواده او از دلواپسی بیرون می ایند و خب درامدزایی هم برای زندان دارد ولی مهم اصلاح و تربیت زندانی است.

اصغر جهانگیر: سازمان زندانها یک سازمان مظلوم است؛ پرسنل زندان مظلوم و محرومند این قشر باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.
باز هم حق با ایشان است چرا که در بازداشتگاه های سپاه و وزارت اطلاعات به روزترین تجهیزات شکنجه و ابزارهای مناسب برای شکنجه فیزیکی وجود دارد اولی سازمان زندانها هنوز از ابزار و روش های سنتی برای شکنجه استفاده میکند و مظلومانه برای دوئل های نابرابر خود با زندانی به ناچار از یک لشگر مزدور ان هم فقط باید از باتوم های چوبی، لوله اب، کابل برق و شوکرهای قدیمی استفاده کنند. ایا این خود تبعیض نیست؟! 
چرا قوه قضاییه این سازمان و پرسنل ان را محروم و مظلوم نگاه داشتند لازم است که به این قشر زحمت کش و خادمین حکومت توجه بیشتری کنند.

اصغر جهانگیر: سازمان زندان ها بسیار مفتخر است و در دنیا به عنوان الگو شناخته میشود.
بله کاملا صحیح است فقط با ذکر این نکته که منظور ایشان از دنیا، دنیای کوچک حکومت جمهوری اسلامی است ( سوریه، عراق، لبنان، یمن؛ معنی کل دنیای حکومت ایران!)

اصغرجهانگیر: زندانهای ایران از شاخص های بالای حقوق بشری برخوردار است.
بله ماهم تایید میکنیم فقط ایشان یک کلمه را سهوا فراموش کردند بگویند که زندان های ایران از شاخص های بالای نقض حقوق بشر برخوردار است.

اصغر جهانگیر: در مورد تعداد زندانیان و امار بالای تعداد زندانیان صحبت کردند.
بنده مخالف هستم و در حال حاضر زندانها خالی از جمعیت است و اخبار منتشر شده توسط رسانه های بیگانه که در مورد تعداد زندانیان و کمبود فضا و حتی جای خواب برای زندانیان توضیح داده اند کذب محض است و این دشمنان انقلاب با عکس و فیلم و گزارش های جعلی و ساختگی قصد تشویش اذهان عمومی را دارند و به دروغ میگویند زندانیان بر کف زمین و راه روها، دستشویی ها و پاگردهای بند میخوابند و هر زندانی بدون تخت (کف خواب) فقط 2وجب و 4انگشت فضا برای خواب به او میدهند.
مردم باید هوشیار باشند و فریب این عوامل بیگانه را نخورند! 
بفرمایید اقای جهانگیر؛ بالای منبر رفتن فریب کاری و دروغ گویی که کاری ندارد "کمی به انسانیت هم فکر بکنید بد نیست"

(مسعود عرب چوبدار ساکن کره مریخ نیست، ادرس و نشانی بنده را به خاطر بسپارید، کرج_گوهردشت_زندان گوهردشت، بند4 سالن12)

هرکدام از مسئولین قوه قضاییه اگر خدایی نکرده در پی حقیقت بودند و در مورد وضعیت زندانها دوست داشتند با خبر شوند به ادرس و نشانی بالا تشریف بیاورند تا بنده با ارائه مستندات و عینا از فجایع در حال وقوع در زندانهای حکومت پرده بردارم.

گورستان زندان، فراموشگاه رجایی شهر
مسعود عرب چوبدار

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر