۱۳۹۵ تیر ۴, جمعه

پیام علی اکبر نیکخبت بمناسبت اقدام جهت دستگیری فرزندش و اعتصاب غذای جعفر عظیم زاده

#ایران - پیام علی اکبر نیکخبت بمناسبت اقدام جهت دستگیری فرزندش و اعتصاب غذای جعفر عظیم زاده 



آقای علی اکبر نیکخبت پدر گلپایگانی که پیش از این علیرغم بیماری سرطان مدتی را در زندان گلپایگان زندانی بود ٫پس از اقدام دادستانی گلپایگان برای دستگیری فرزندش پیامی فرستاد.
متن پیام ایشان به این شرح است:

هموطنان!
جمهوری اسلامی سوار بر ارابه سرکوب افسار گسیخته به هر سو می‌تازد و عجبا که آسیاب این حکومت همه چیز را خرد میکند:از فعال صنفی و مدنی و کارگری گرفته تا فعال سیاسی! و من یقین دارم که در کشاندن کشور به این وضعیت فلاکت بار فعلی عمدی در کار است بدین معنی که این حاکمان نمیخواهند مردم کشور در رفاه و آرامش زندگی کنند و خواهان سعادت و سر بلندی کشورمان نیستند. که اگر بودند اکنون کارگری ۵۶ روز در اعتصاب غذا نبود و افراد به صرف داشتن عقاید متضاد با حاکمان در زندانها دست از جان نشسته بودند و دست به اعتصاب غذا نزده بودند.
این سیستم وحشی پرور با قانون مدنی منافات دارد و به گذشته اش که نگاه میکنم چیزی جز دروغ و فریب و ریا پیدا نمیکنم.میخواستند معنویات ما را تکمیل کنند که حاصلش امروز ترویج فقروفحشا شده است و جالب اینکه هر کس بخواهد با فقر مبارزه کند به گونه ای با وی برخورد میکنند که گویا خواسته با حکومت ستیز کند.براستی چه رابطه ای بین این حکومت و در فقر ماندن مردم وجود دارد؟آیا جز این نیست که میخواهند مردم ایران را در فقر و نکبت ناشی از آن لجن مال کنند؟
و اما در گلپایگان،باز هم علیان،این دادستان جیره خوار حلقه بگوش حاکمان با گسیل نیروهای امنیتی به منزل پسرم فضل الله نیکبخت و ایجاد رعب و وحشت بار دیگرکوشیده تا ماهیت دژخیمی و نهاد ضد حقوق بشری خودش را هویدا کند.
اینجانب ضمن محکوم کردن ایناقدام وحشیانه که در غیاب فرزندم به مجروح و مصدوم شدن همسر و دو دخترش منجر شده است به سر سپردگان مزدور و خائن در گلپایگان هشدار میدهم،فرزندم تنها میکوشید فقر را از این منطقه بردارد و اگر منع تعقیبش صادرنشود و دستگیر شود هزینه گزافی را به شما و اربابان حاکمتان تحمیل خواهم کرد.

علی اکبر نیکبخت. مورخ ۴ خرداد ۱۳۹۵

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر