۱۳۹۵ تیر ۹, چهارشنبه

صالح کهندل در باره فساد دولت روحانی

#ایران - از کوزه همان برون تراود که دراوست



از کوزه همان تراود که در اوست...
روزی فردی وارد کافه حاجی عزت شد و درخواست غذای مجانی کرد که برای او ابگوشتی آوردند و طرف در حین خوردن ان چشمش به تکه پارچه ای در داخل غذا افتاد و گفت: این دیگه چیه حاجی عزت؟؟!
حاجی عزت ان تکه را از داخل غذا دراورد و با خونسردی کامل گفت: عزیزم تکه گونی است. مرد با تعجب گفت: تکه گونی داخل ابگوشت؟!
حاجی عزت گفت: نکند انتظار داشتی هم ابگوشت مفتی بخوری و هم از داخل ان قالیچه سلیمان در بیاید؟ 
چند مدتی است که رسانه های رژیم شب و روز صحبت از حقوق سرسام اور چند ده میلیونی و بعضا چند صد میلیونی میکنند و ناله سر میدهند که چرا و چگونه مقامات در دولت به اصطلاح تدبیر و امید به خود اجازه میدهند اینگونه به راحتی کامل از بیت المال دزدی های علنی بکنند. حال باید گفت: حکومتی که در تمام طول عمر خود تا توانسته انسانهای فداکار و دلسوز وطن را قلع و قمع کرده یا مجبور به ترک وطن یا انها را به زندان انداخته و دولت سراب ان با شیادی حقه بازی خود را به مردم تحمیل کرده انتظار دارد مدیران پاک دست و عابد و زاهد داشته باشد. نکند روحانی انتظار داشت به جای کفتاران و شغالها که به گرد او حلقه زدند و در رویای غارت و چپاول بیشتر مردم ایران هستند کبوتران صلح ازادی به دور ایشان حلقه بزنند، باید گفت: اقای روحانی از قدیم گفتند: از کوزه همان تراود که در اوست.
صالح کهندل زندان گوهردشت(رجایی شهر کرج)


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر