۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

اقدام برای دستگیری و ضبط سند وثیقه گذار سعید حسین زاده

#ایران - سعید حسین زاده: در صورت دستگیری دست به اعتصاب غذا میزنم 



ساعتی پیش سعید حسین زاده در فیس خود خبر از اقدام دادیاری برای ضبط سند وثیقه گذارش و اقدام برای دستگیری خود داد. وی که در زندان به بیماریهای مختلفی همچون بیماریهای ارتوپدی و تنفسی مبتلا شده است در آستانه سال جدید٫پس از اعتصاب غذا به مرخصی استعلاجی آمد ولی دادستانی از تمدید مرخصی وی امتناع کرد. 
سعید حسین زاده پیش از این نیز در فیس خود اعلام کرده بود که در صورت دستگیری به اعتصاب غذای نامحدود اقدام خواهد کرد.

عین مطلب منتشره در فیس وی را در زیر میخوانید:
چند روز پیش یکی از دوستان به من خبر داد که دادیاری برای ضبط سند وثیقه گذارم اقدام کرده ولی اطمینان نداشت.
امروز مطابق معمول برای لیزر درمانی و فیزیوتراپی به بیمارستان رفته بودم. از بیمارستان که خارج شدم یکی از همسایه ها تماس گرفت. دو مامور که خود را مامورین نیروی انتظامی معرفی میکردند ولی گویا یکی از آنها از مامورین ثارالله سپاه بود که سال نود و سه در دستگیری من مشارکت داشت با سر و صدای زیاد و حرفهای ضد و نقیض و به این بهانه که سرقتی اتفاق افتاده سعی داشتند وارد منزل شوند ولی کسی در منزل نبوده و همسایه ما هم که به حرفهایشان مشکوک شده بود حاضر نمیشود درب آپارتمان را باز کند. گویا هنوز آن مامورین به خیال خودشان در کمین من منتظر هستند.
به دادیاری دادسرا انقلاب زنگ زدم که ببینم مامورین مربوط به دادستانی هستند یا ثارالله سپاه ولی کسی تلفن دادیاری را جواب نمیدهد.
طبق اعلام قبلی در صورت دستگیری - چه توسط مامورین دادستانی و چه توسط عوامل خودسر ثارالله سپاه - به محض ورود به زندان دست به اعتصاب غذا میزنم.
سعید حسین زاده موحد ۱۳۹۵/۴/۸

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر