۱۳۹۵ تیر ۴, جمعه

اعلام برگزارى تجمع اعتراضى شاگردان محمد على طاهرى در دانشگاه هاى سراسر كشور

#ایران -اعلام برگزارى تجمع اعتراضى شاگردان محمد على طاهرى در دانشگاه هاى سراسر كشور



به گزارش خبرنگارعرفان حلقه، شاگردان محمدعلى طاهرى اعلام کردند که در روز يكشنبه ٦ تير ماه، ساعت ده صبح در مقابل دانشگاه هاى سراسر كشور تجمع خواهند كرد.
این تجمع، در اعتراض به ادامه ى بازداشت ايشان پس از پايان حكم ٥ سال حبس از تاريخ ١٨ بهمن ٩٤، تا آزادى فورى و بى قيد و شرط ايشان، برگزار میشود .
محمد علی طاهری، موسس «عرفان حلقه» که در تاریخ ۱۴ اردبیهشت ماه ۱۳۹۰ بازداشت شد به اتهام های توهین به مقدسات، اتهام فعل حرام و رابطه نامشروع و به دلیل «تماس با مچ دست زن نامحرم در زمان عمل فرادرمانی» و به اتهام دخالت در امر پزشکی، تحصیل مال نامشروع و توزیع آثار سمعی– بصری و استفاده غیر مجاز از عناوین علمی پزشکی جمعا به ۵ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و ۹۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
آقای طاهری در تابستان ۱۳۹۳ مجددا به اتهام مفسد فی الارض که قبلا در پرونده اش بررسی شده بود، بازجویی شد. دادگاه او برای این اتهام در اسفند ماه ۱۳۹۳ برگزار شد و در نهایت در خرداد ماه ۱۳۹۴ به این اتهام از طریق منحرف کردن افراد به اعدام محکوم شد. وکلای او به این حکم اعتراض کردند.
سعید خلیلی، یکی از وکلای آقای طاهری روز ۲۹ آذر ماه از نقض حکم اعدام موکلش در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور نقض و ارسال آن به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برای رسیدگی مجدد خبر داد.


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر