۱۳۹۵ تیر ۵, شنبه

نامه علی اکبر نیکبخت در اعتراض به دستگیری فرزندش

#ایران - نامه علی اکبر نیکبخت در اعتراض به دستگیری فرزندش



هموطنان 
دو روز پس از یورش وحشیانه ماموران اطلاعات به منزل فرزندم فضل الله نیکبخت که به دستور دادستان جنایت پیشه گلپایگان صورت گرفت امروز مطلع شدم شماری از فعالین کمپین مبارزه با فقر  در گلپایگان را به اداره اطلاعات احضار و به تهدید ایشان مبادرت کرده اند و به جملگی این حدود ده نفر با وقاحت تمام گفته شده کمپین مبارزه با فقر از آمریکا دستور میگیرد و هر نوع همکاری با خانواده نیکبخت در این زمینه پیگرد قانونی دارد!! 
اینجانب لازم میدانم توضیح کوتاهی در خصوص کمپین مبارزه با فقر بدهم:این کمپین تلاش میکند با مشارکت همگانی حدود دویست هکتار از زمینهای بایر که در حال حاضر به تخلیه گاه زباله توسط شهرداریها تبدیل شده را احیا و به کاشت نهال پسته اختصاص دهد تا منابع حاصل از آن در آینده پشتوانه ای برای تمام شهروندان باشد آیا این اقدام دستور از آمریکا میخواهد؟
ضمنا برای من پیام آورده اند که پسرت را تحویل قانون بده! میپرسم کدام قانون؟این قانونی که شما آقایان از آن صحبت میکنید اسمش چماق سرکوب است و من اجازه نمیدهم پسرم با پای خودش به مسلخ بیاید.و علیان باید مشخص کند مبارزه با فقر در کجای دنیا جرم به حساب میاید که در این کشور باید به خاطر آن فرزندم تحت پیگرد قرار بگیرد؟

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر