۱۳۹۵ تیر ۵, شنبه

آخرین وضعیت جعفر عظیم زاده در پنجاه و هشتمین روز اعتصاب غذا

#‏ایران‬ - آخرین وضعیت جعفر عظیم زاده در پنجاه و هشتمین روز اعتصاب غذا



امروز شنبه 5 تیرماه 95 در پنجاه و هشتمین روز اعتصاب غذا وضعیت جسمی جعفرعظیم زاده بسیار وخیم می باشد. ضربان قلب وی بین 38 تا 48 در نوسان بوده و فشار خونش ۷ روی ۵ است. وی دچار سردردهای شدید بوده و قادر به نوشیدن چای نیست. آب بدن وی بشدت کاهش پیدا کرده و حتی تزریق وریدی وی به سختی انجام میشود. 
دادستان تهران محمد جعفر دولت آبادی در پیامی به عظیم زاده چنین گفته است که من تا پای مرگ تو ایستاده ام و ما حاضریم هزینه این را هم که تو بر اثر اعتصاب بمیری بدهیم.
جعفر عظیم زاده نیز در پاسخ اعلام کرد که به اعتصاب غذا ادامه میدهد و گفت: من عقب نشینی نمی کنم و تا آخرش هستم. یا خودم را با اعتصاب غذا می کشم و یا به خواسته هایم می رسم. وظیفه فعالین مدنی و سیاسی است که تا با بلند کردن فریادشان اجازه ندهند که ستمگران بر ستمدیدگان غلبه کنند چرا که ما همه در صف ستمدیدگانیم.
همچنین امروز جعفر عظیم زاده از طرف پزشکی قانونی معاینه شد و نتیجه چنین بود٫در صورتی که این زندانی سیاسی اعتصابش را نشکند به نقطه غیر قابل بازگشت خواهد رسید.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر