۱۳۹۵ تیر ۳, پنجشنبه

وضعیت فوق العاده بحرانی جعفر عظیم زاده به خاطر افت شدید ضربان قلب

#ایران - وضعیت فوق العاده بحرانی جعفر عظیم زاده به خاطر افت شدید ضربان قلب 



‫جعفرعظیم زاده‬ از صبح روزسه شنبه اول تیرماه، بارها بر روی تخت بیمارستان حالش وخیم وبحرانی شده است. امروز چهارشنبه ۲ تیرماه ، قبل از شروع کلونوسکپی روده ، پزشک مربوطه متوجه ضربان بسیار پایین قلب وی شد به همین دلیل با احتیاط و بکارگیری برخی تمهیدات کلونوسکپی را آغاز کرد.
اما بدلیل افت بلافاصله و شدید ضربان قلب، فقط موفق به کلونوسکپی از قسمت محدودی از روده شد و همانجا روی تخت کلونوسکپی به ایشان سرم وصل شد. تشخیص اولیه از خونریزی روده دلایل مربوط به اعتصاب غذای وی میباشد.
هم اکنون به خاطر غیر عادی بودن وضعیت قلبی جعفر، دستگاه کنترل ضربان قلب به او وصل است و قرار است فردا توسط متخصص قلب معاینه شود. 
در حال حاضر(ساعت هشت شب )علی رغم مراقبتهای موثر پزشکی از جعفر عظیم زاده در طول پنج روز گذشته در بیمارستان سینا فشار او هشت به پنج و ضربان قلبش بین 43 تا 50 میباشد.
به خاطر پایین بودن فشار خون و همچنین افت ضربان قلب، پزشک وی از خانواده جعفر خواسته است که شب حتما باید یک نفر همراه بر بالین وی باشد.
جعفرعظیم زاده بعد از ۵۶ روز اعتصاب غذا همچنان بر ادامه این اعتراض تاهنگام رسیدگی به خواستش مصمم است. اما دستگاه قضایی متقابلا بر عدم پاسخگویی به خواست او که اینک به خواست عمومی تبدیل شده است، ادامه می دهد. برخورد با قصد مقابله و تلافی جویانه ی دستگاه قضایی با جعفر عظیم زاده طی این مدت طولانی عملا هدف کشتن این کارگر زندانی را نمایان کرده است.
ادامه این روند، قتل جعفر عظیم زاده را به دنبال خواهد داشت. نباید اجازه وقوع این قتل را داد. به اعتراضات خود نسبت به رویکرد دستگاه قضایی شدت ببخشیم و خواهان آزادی فوری #جعفر_عظیم_زاده گردیم.

اتحادیه آزاد کارگران ایران 
2 تیر 95

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر