۱۳۹۵ آبان ۶, پنجشنبه

قفسها را چه کسی ساخت؟خانه اش ویران باد

#ایران – #حقوق_بشر-دلنوشته شهین مهین فر برای آرش صادقی و گلرخ ایرایی 





امروز ششم آبان ماه در چهارمین روز اعتصاب غذای زندانی سیاسی آرش صادقی دلنوشته ای از خانم شهین مهین فر مادر جانباخته راه آزادی زنده یاد امیرارشد تاجمیر می خوانیم.در تماسی که آرش صادقی از زندان اوین می گیرد به ادامه اعتصاب خود برای آزادی همسرش گلرخ ایرایی و ممانعت مسئولین زندان اوین از ملاقات وی با گلرخ خبر می دهد.


برای دل پر دردم . که آزادی را فریاد می زند .

زنگ ممتد تلفن و صدایی که می گفت : اینجا زندان اوین است

و بعد از وقفه ای کوتاه صدایش را شنیدم

لرزان و نگران

پرسیدم آرشم خوبی ؟

چه سوال عجیبی . صدایش می گفت که خوب نیست .

اما با شهامتی بی نظیر گفت : بله مادر جان من خوبم ولی

ندیدن گلرخ عذابم می دهد

نمی دانم در چه حال و روزیست

ملاقات خواستم اما ندادند . می دانم در بند 350 اوین است

وقتی این جملات را می گفت : بغض صدایش دیوانه ام کرد

می دانستم برای اعتراض به حبس گلرخ و تا آزادی اش

در اعتصاب غذاست

گفتم : مادر تحمل کن درست می شود

فقط بگو من چه کنم تا تو آرام بگیری ؟

گفت :: فقط دعا کن گلرخم سلامت باشد و من بتوانم او را ببینم

و از آن لحظه دعا می کنم برای دو کبوتر عاشقی

که بی گناه محبوس در قفس بیداد اند

راستی قفسها را چه کسی ساخت ؟

خانه اش ویران باد .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر