۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

شرایط نابسامان حسین غلامی آذر در زندان لنگرود قم (گوانتانامای ایران)

#ایران – #حقوق_بشر-شرایط نابسامان حسین غلامی آذر در زندان لنگرود قم (گوانتانامای ایران)



زندانی سیاسی حسین غلامی آذر که هفته گذشته به زندان لنگرود قم منتقل شده است بشدت از وضعیت نابسامان و وخیم این زندان در رنج و عذاب است.
بنا به گزارش منابع نزدیک به این زندانی٫این زندان از نظر بهداشت سطح بسیار پایینی دارد که با توجه به ازدحام جمعیت و کم بودن فضا برای تعداد زیاد زندانیان٫این وضعیت ضریب می خورد.همچنین زندانیان روزانه تنها ۵ دقیقه می توانند از تلفن استفاده کنند.بطوری که زندانیانی که نیاز به تلفن دارند مجبورند با روشهای دیگری از قبیل خرید سیگار و فروش آن مابازاء تلفن مشکل خود را حل کنند.
با توجه به این مشکلات و عدم تفکیک جرائم در این زندان خشونتهای بی حد و درگیریهای شدید بین زندانیان وجود دارد.این زندانی که از زندان رجایی شهر به زندان لنگرود قم منتقل شده از این وضعیت بسیار ناراضی و در وضعیت سختی قرار دارد.
لازم به ذکر است که زندان لنگرود قم در ده کیلومتری جاده قدیم قم - کاشان قرار گرفته و جمعیت بسیار بالای زندانیان را در خود جای داده است.در این زندان که به گوانتانامو مشهور است تعداد زیادی زندانی مبتلا به ایدز نیز وجود دارد.چندی پیش خبری از خودکشی دو زندانی جوان محکوم به اعدام از این زندان داشتیم.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر