۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

محکومیت صدور احکام ناعادلانه برای فعالین صنفی و کارگری اسماعیل عبدی٫جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد

 #ایران – #حقوق_بشر-محکومیت صدور احکام ناعادلانه برای فعالین صنفی و کارگری اسماعیل عبدی٫جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد



این روزها شاهد صدور احکام سنگین برای فعالین صنفی٫فرهنگی و کارگری هستیم. تایید شش سال حکم زندان برای دبیر کل کانون صنفی معلمان آقای اسماعیل عبدی و یازده سال محکومیت برای  دبیر کل اتحادیه آزاد کارگران جعفر عظیم زاده و ۱۱ سال برای آقای شاپور احسانی راد؛ کاری  ناعادلانه و محکوم بوده و باعث ننگ این نظام است.
این فعالین صنفی بدلیل دفاع از حقوق حقه خودشان به ناحق دستگیر و محاکمه شده و احکام سنگینی برای آنها صادر شده است.
در این نظام که هیچ صدای مخالفی را برنمی تابد؛ گناه فعالین صنفی چیست؟فعالیتهای صنفی و تشکلهای صنفی معلمین و دیگر اقشار زحمتکش؛ آیا اقدام علیه امنیت نظام یا ولی فقیه است که دستگاه قضاییه ناعادلانه و ظالمانه؛ برای آنان احکام زندان صادر می کند؟  اگر دستگاه قضاییه دراین خیال باطل است که با این بگیر و ببندها و صدور احکام طولانی زندان؛ می تواند مانع فعالیت کارگران؛ فرهنگیان و سایر اقشار جامعه برای حقوقشان شود؛‌سخت در اشتباه است!
زندگی و شرافت و معیشت و مطالبه حقوق پایه ای شغل و کار و فعالیت های آزاد سندیکایی و صنفی از حقوق مسلم ماست. معلمین و کارگران در ایران را سر سکوت و انفعال نیست.
ضمن درود به یاران و دوستان فعال کارگری و مدنی خواهان محکومیت صدور این احکام ناعادلانه توسط هموطنان و سازمانها و نهادهای حقوق بشری هستم. 
همچنین درود می فرستم به فرهنگیان و بازنشستگان شریف که با تجمعات خود بر حقوقشان پایفشاری می کنند.
بهنام ابراهیم زاده 
مهر ۹۵ بند دو دارالقرآن 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر