۱۳۹۵ مهر ۲۶, دوشنبه

احضار منصوره بهکیش به دادسرای اوین

#ایران – #حقوق_بشر-احضار منصوره بهکیش به دادسرای اوین



و حالا هم احضار رسمی به دادسرا برای توضیح در مورد اتهامات مندرج در پرونده، چقدر ما مردم در امنیت هستیم و خودمان خبر نداریم.
دوستان و همراهان گرامی
امروز از دادسرای اوین(مقدس) به در منزل مراجعه کردند و بارها زنگ آپارتمان را زدند و من پاسخ ندادم زیرا یکی از چشمانم که از دیروز دچار مشکل دید شده را بسته بودم و استراحت می کردم(هم اکنون نیز یک چشمی کار می کنم)، سپس به خانه تلفن کردند و پاسخ دادم و گفتند برای تحویل احضاریه آمده ایم. از من خواستند به در پایین ساختمان بروم و احضاریه را تحویل بگیرم که رفتم و امضا گرفتند که در پنج روز آینده به شعبه دوم بازپرسی اوین مراجعه کنم. لازم به توضیح است این برگه روز دهم مهرماه تنظیم شده است و امروز دوشنبه 25 مهر 1395 به من تحویل دادند.
منصوره بهکیش

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر