۱۳۹۵ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

عدم آزادی زندانی پس از ۲۰ سال با وجود رضایت خانواده مقتول

#حقوق بشر #ایران -عدم آزادی زندانی پس از ۲۰ سال با وجود رضایت خانواده مقتول



احمد دشتبان پس از ۲۰ سال زندان با وجود بخشودگی همچنان در زندان است.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫مسئولین قضایی از آزادی زندانی بند ۶ زندان رجایی شهر احمد دشتبان متهم به قتل با وجود بخشوده شدن توسط خانواده مقتول جلوگیری می کنند. وی که هنگام دستگیری جوانی ورزشکار بوده پس از ۲۰ سال زندان پیر شده و به قول زندانیان پیری خود را در زندان می بیند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

۱ نظر:

  1. به الله قسم حقیقت داره . من حدود ۲۰ روز زندان رجایی شهر کرج بودم که با احمداقای دشتبان آشنا شدم . برای اولین مرتبه بود که به زندان رفته بودم و البته به ناحق هم رفته بودم که خدا خودش کمکم کرد که قاضی ای که بهم گفته بود منتظر اعدام باش تا خبرت کنم بعد از ۲۰ روز بهم گفت آزادی میتونی بری (به همین سادگی !!!! )
    ۵روز اول رو به خاطر فشار روحی و روانی واقعا عذاب کشیدم ، تا اینکه احمداقای دشتبان فهمیده بود همشهری هستیم منو برد پیش خودش و هم اتاقیش.
    از اون روز به بعد که متوجه داستان زندگیش شدم مشکلات خودمو فراموش کردم .
    ۲۲ سال زندان اونهم درشرایطی که ۷سال قبل شاکیش رضایت داده بود.
    فقط در این حد بگم که حاضرم قسم بخورم که به ظاهر احمداقای دشتبان بالای ۶۰ یا ۶۵ سال میخورد🎅 ، درصورتیکه ۴۲ ساله بود😔
    به امید ازادیش👐

    پاسخحذف