۱۳۹۵ دی ۲۳, پنجشنبه

حمله قلبی مادر صالح کهندل پس از عدم آزادی و و ضعیت نامعلوم وی

#حقوق بشر #ایران -حمله قلبی مادر صالح کهندل پس از عدم آزادی و و ضعیت نامعلوم وی 



مادر صالح کهندل پس از اطلاع از عدم آزادی فرزندش دچار حمله قلبی شد.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫مادر سالخورده صالح کهندل که بعد از ده سال به امید دیدار فرزند ش بود ٫در اثر فشار های ناشی از عدم آزادی و وضعیت نامعلوم و مبهم وی دچار حمله قلبی شد و در حالت اغما به بیمارستان منتقل گردید.

 روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۵ صالح کهندل زندانی سیاسی بند ۴ در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر، برخلاف اعلام قبلی، پرینت زندان و اعلام از بلندگوی زندان مبنی بر آزادی، از قرنطینه زندان به انفرادی منتقل شده است.

طبق اعلام مسئولین از بلندگوی زندان مبنی بر آزادی صالح کهندل، روز چهارنشبه ۲۲ دی ماه این زندانی از سالن مربوطه به قرنطینه زندان جهت گذراندن آخرین روز از دوران محکومیت منتقل شد، اما پس از یک روز برخلاف اعلام های قبلی، از آزادی وی ممانعت به عمل آمده و کهندل را از قرنطینه به انفرادی منتقل کرده اند.
بنا به گفته مسئولین زندان ٫هم اکنون در یک پرونده سازی برای صالح کهندل٫پرونده دیگری در شعبه ۲۶ در دست بررسی دارد و تا زمانی که نتیجه آن مشخص نشود وی آزاد نخواهد شد. این به آن معنی است که با پرونده سازی تازه ای قرار است حکم بازداشت دیگری برای وی صادر گردد.
 علی معزی نیز چندی پیش از بند خارج و به مکان نامعلومی منتقل شده است و از تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری تا کنون هیچ اطلاعی از سلامت و محل نگهداری وی در دست نیست و  نیز صالح کهندل را نیز به همان شیوه برده اند، این اتفاق برای چندمین بار است که در خصوص زندانیان روی می دهد و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر