۱۳۹۵ دی ۲۵, شنبه

انتقال عمادالدین ملازهی به سلول انفرادی با دست بند و پابند

 #حقوق بشر #ایران - انتقال عمادالدین ملازهی به سلول انفرادی با دست بند و پابند



زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی بدستور دادستان سراوان با دست بند و پابند به سلولهای انفرادی زندان سراوان منتقل شد.
حدودا ۵ روز پیش فردی به نام  مهدی حاج محمدی دادستان سراوان به زندان سراوان مراجعه نمود و با زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی ملاقات می کند و  وی را  مورد توهین و تهدید قرار داد. زندانی سیاسی عماد الدین ملازهی نسبت به این برخوردها به وی اعتراض کرد و به او گفت: شما دوست من را کشتید ،من را بی دلیل به زندان انداحته اید و از ملاقات و تماس با خانواده ام محروم نمودید و بلاتکلیف در زندان نگه داشته اید .
پس از این جریان مهدی حاج محمدی دستور داد که زندانی سیاسی عماد الدین ملازهی را با دست بند و پابند به سلولهای انفرادی منتقل کنند .
 زندانی سیاسی عماد الدین ملازهی با یورش مامورین اطلاعات سپاه در اول آذر ماه ۱۳۹۵ دستگیر و ابتدا به اداره اطلاعات سراوان و سپس به اداره اطلاعات زاهدان منتقل گردید . او در اداره اطلاعات زاهدان تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت تا او را وادار به گرفتن اعترافات دروغین علیه خودش  برای پرونده سازی و به منظور صدور احکام سنگین نمایند .
زندانی سیاسی عماد الدین ملازهی پیش از این  چندین سال در زندان زاهدان بصورت بلاتکلیف بسر برد و سپس آزاد گردید او به مدت ۱۵ ماه در سلولهای انفرادی اداره اطلاعات زاهدان زندانی بود.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر