۱۳۹۵ دی ۲۶, یکشنبه

مادر شهرام احمدی: جرم گلرخ ابراهیمی دفاع از جان انسانها

#حقوق بشر #ایران -مادر شهرام احمدی: جرم گلرخ ابراهیمی دفاع از جان انسانها



مادر زنده یاد شهرام احمدی ٫ در خصوص سناریو و اتهامات ناجوانمردانه به خانم گلرخ ایرایی و اتهامات دروغینی که به فرزندش نسبت داده شده بود٫نامه ای نوشت.
زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت شهرام احمدی در مرداد ۹۵ همراه با ۲۴ زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت دیگر در زندان رجایی شهر به جرم اعتقادشان اعدام شدند.

متن نامه خانم قدمخیر فرامرزی :
سالهاست که اسم جوانانی برسرزبان ها جاریست که یک روز تاریخ دربرابرعظمت وجودشان به زانو درخواهد آمد و تکرار نامشان تیشه برریشه این درخت ازبیخ فاسد خواهد زد .ستاربهشتی،نداآقاسلطان،ریحانه جباری امیرارشدتاجمیر،مصطفی کریم بیگی و هزاران جوانی که درسیاه چاله های رژیم به جرم های از قبل نوشته شده مورد قتل و تجاوز قرارگرفتند از جمله این آزادی خواهان هستند .     
                                                                                                
این روزها شاهد پخش سناریویی ناجوانمردانه واتهام زنی به خانم گلرخ ابراهیمی هستیم که یکی ازاتهاماتش دفاع از یک زندانی مظلوم  به نام شهرام احمدی که به گفته سربازان دجال مسئول جذب نیروهای داعش درغرب کشورمی باشد.

جالب است که بدانید تاریخ رسمی اعلام موجودیت داعش 9آوریل 2013می باشد و این درحالیست که تاریخ بازداشت شهرام احمدی 26آوریل 2009می باشد یعنی 4سال قبل ازتشکیل داعش؛اتهام گلرخ دفاع ازجوانی مظلوم که سی وسه ماه درانفرادی های این ظالمان زجر کشید و بعد دردادگاهی 5دقیقه ای  طبق ماده 183به اعدام محکوم شد که این حکم اعدام طبق قانون جدید نقض شده است واین ماده از قانون اسلامی حذف شده است

 دفاع ازشهرام احمدی که نامش لرزه برتن این ظالمان آورده و دست به هرکاری می زنند تا جرمی راعلیه او ثابت نمایند و جنایتی را که درحق خانواده اش کردند را بپوشانند وحال سوال اینجاست آیا دفاع ازحق زندگی یک انسان نشان ازهم عقیده بودن بااوست ؟؟؟!!!!

جرم خانم گلرخ ابراهیمی دفاع از جان انسانهایی است که که دراین خفقان ازجان خود گذشتند و سکوت هارا شکستند و فریاد آزادگی سردادند.
حماسه گلرخ وآرش تا ابد دردل تاریخ خواهد ماند و به جهانیان درس ایستادگی خواهد آموخت.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر