۱۳۹۵ دی ۳۰, پنجشنبه

اعتراض و درگیری دو برادر زندانی با زندانبانان بند ده رجایی شهر

#حقوق بشر #ایران -اعتراض و درگیری دو برادر زندانی  با زندانبانان بند ده رجایی شهر



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫ظهر چهارشنبه ۲۹ دی ماه حمید و بهنام بخشایش بعد از بی توجهی های مکرر مسئولین زندان خصوصا داریوش امیریان مدیر داخلی زندان رجایی شهر در پی مخالفت با انتقال این دو زندانی به بندهای عمومی و عدم رسیدگی پزشکی به زیر هشت افسر نگهبانی بند ده رفته و به داوود ترکاشوند افسر شیفت بند ده و گرامی مسئول بند شدیدا اعتراض کردند. 
این دو برادر٫داریوش امیریان مدیر داخلی و مردانی رییس زندان و یوسف مردی رییس حفاظت زندان را مسئولان فاسد و نالایق مورد خطاب قرار داده و آنها را تهدید کردند که در صورت عدم رسیدگی پزشکی نسبت به وضعیت وخیم دست راست بهنام و مخالفت با ورود داروها و قرصهایی که خود با هزینه شخصی تهیه کرده اند٫طی روزهای آینده دست به اقدامات شدید خواهند زد که برای مسئولین زندان خوشایند نیست.
بهنام بخشایش پیش از این در درگیریها آسیب دیده و دچار آرتروز شدید دست شده است. 
برادران بخشایش اعلام کردند که مسئولین زندان حتی با هزینه شخصی خودمان اجازه وارد کردن داروهای ضروری را به ما نمی دهند. اما در مقابل برای زندانیانی که در کار وارد کردن مواد مخدر هیچگونه محدودیتی قائل نیستند. 
لازم به ذکر است که مسئولین زندان از این وضعیت نهایت سوءاستفاده و بهره برداریهای شخصی می کنند.آنها به دفعات داروهای گرانقیمت زندانیان را به نفع خود مصادره کرده اند. 
چندی پیش معینیان یکی از مسئولان فرهنگی اداره کار و اشتغال بخاطر این موارد به مکانی دیگر منتقل گردید. بهنام و حمید بخشایش اکنون ماههاست که بصورت تنبیهی در بند ده سوییت دربسته ۳۵ محبوس هستند. 


در پیج نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید 
@MaryamHashemai

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر